sobota, 29. novembra 2014

On my wishlist #15



Ja viem, ja viem. Už zas som začala kašľať na všetky memes a veci podobné. Lenže nemám vôbec čas a som na nervy z toho že som sa včera dostala po týždni a pol ku knihe, takže tak.


O týždeň aj niečo vychádza druhý diel úžasného Labyrintu, ktorý som si neskutočne zamilovala. No a samozrejme, nutne potrebujem aj dvojku, jednak preto, že jednotka skončila celkom otvorene a jednak preto, že som na to neskutočne veľmi zvedavá po Labyrinte. A ešte kvôli Newtovi. :3 Takže čoskoro si knihu objednám. Tento príbeh je proste úžasný a musíte si ho prečítať.


Túto úžasne a lákavo vyzerajúcu knižku vydal nedávno Slovart. No a keďže aj sám Erik písal na GR, že je to strašidelné, tak som vedela, že ju raz proste musím mať. Milujem strašidelné veci, duchov a veci podobné, takže nemohla by som túto knihu len tak nechať. Ešte keď má aj na GR také dobré hodnotenie a väčšine sa to páči. 

4 komentáre:

  1. Vreštiace schodisko by som si rada prečítala aj ja a už ho mám sľúbene tak si ho dúfam nájdem pod stromčekom a Labyrint si prečítam až keď vyjde u nás :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja si ho dúfam zoženiem :D Na Labyrint sa mi vôbec nechcelo čakať v slovenčine, keďže ani nebolo isté či ho vydajú :D Ale teraz už nebudem meniť jazyk, v češtine sa mi číta dobre, takže už dokúpim sériu v češtine :D

      Odstrániť
  2. Odpovede
    1. Hej potrebuješ :D Musíš ho proste prečítať :D

      Odstrániť