nedeľa, 30. novembra 2014

Mesačná chvastačka - november 2014

Autorkou je Judit.
Vianoce sú už takmer za dverami a určite už spisujete zoznamy kníh, ktoré by ste chceli nájsť pod stromčekom. Aj ja som na tom tak. Pomaly ale isto sa mi v hlave vytvára zoznam (ktorý potom napíšem na papier a odovzdám rodičom), ktoré knihy by som tam našla najradšej. A uvidím čím ma prekvapia. November u mňa bol taký normálny mesiac, čo sa týka kníh. Problém bol, že som takmer vôbec nečítala kvôli škole, pretože po chorobe som písala miliardu testov, takže ku knihe som sa dostala až tento víkend. Týždeň a pol som vôbec nečítala. No a za tento mesiac sa mi nazbieralo 6 kníh. Tak poďme na to.

Kúpené knihy: 
Prvou a jedinou knihou (áno, myslím to vážne, že som kúpila len jednu knihu) je absolútne úžasný Harry Potter and the Chamber of secrets, čiže HP2 v angličtine s nádhernou obálkou. Objednala som aj trojku ale tá príde asi zajtra, takže bude v decembrovej chvastačke. S knižkou mi prišla aj absolútne krásna záložka z edície na Bookdepository.com, ktorá je naozaj úžasná. Som rada, že konečne aj ja mám aspoň jednu záložku.

Vymenené knihy: 
Tu sú tiež tentokrát dve ako aj minulý mesiac. Prvá je kniha Navždy zo série Nesmrteľní od Alyson Noel. Netuším, či túto knihu niekedy vôbec budem čítať, pretože som ju zobrala len preto, aby som sa zbavila Životu hore nohami. Takže uvidím čo s ňou. A druhá kniha vlastne nie je ani pre mňa. Vymenila som ju so Smiley a táto kniha má poslúžiť ako vianočný darček pre kamarátku. Je to kniha Dievča s maskou od slovenskej autorky Janky Šulkovej. Kniha ma anotáciou celkom zaujala, ale neviem či ju budem čítať, pretože nestíham a predsa len tu na mňa čakajú aj lepšie knihy.

Darované knihy: 
Jedna sa tu nachádza aj tento mesiac. Je to ešte meninový darček od mojej kamarátky Simonky, ktorej za ňu znovu ďakujem, pretože som ju včera dočítala a bola úžasná. Je to kniha We were liars od E. Lockhart, ktorá bola naozaj absolútne úžasná, ale recenziu zatiaľ nechystám. Ešte uvidím. Ale proste si ju musíte prečítať.

Vyhraté knihy: 
Hej stále čakám na nejaké šťastie.
Knihy na recenziu: 
Tento mesiac sú tiež len dve. Prvá kniha prišla hneď na začiatku mesiaca a tou je Ohnivý trón od Riordana, ktorú mi poslalo vydavateľstvo Fragment. Práve teraz ju čítam, takže niekedy v najbližších dňoch bude asi recenzia. A druhú knihu mi poslalo vydavateľstvo Ikar, ktorému som za ňu tiež vďačná. Je to novinka Eleanor a Park, ktorá sa mi veľmi, ale naozaj veľmi páčila a určite vám ju odporúčam.

Všetky spolu: 
Harry 1 a 2 vyzerajú spolu v poličke absolútne krásne a teším sa, keď budem mať celý hrad.


A čo zaujímavé ste získali vy? 


4 komentáre:

  1. Samé krásné knížky! :) Tuhle záložku z BD mám taky a strašně moc se mi líbí! :) Toho Harryho bych si jednou v angličtině chtěla také pořídit, i když aktuálně jsem hodně na vážkách, která verze těch nových obálek se mi líbí víc - obě jsou totiž naprosto boží. No, uvidíme, těžko říct, kdy se ke koupi opravdu rozhoupu, jop. :D We Were Liars je vážně dobrá knížka! :) Eleanor a Parka jsem sice četla už v angličtině, ale naprosto jsem si to zamilovala! Celkově mě tvorba Rainbow Rowell moc baví. :) A od Ricka Riordana mě baví asi všechno, no. :D :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem :) Tá záložka je absolútne krásna :) Aj ja som rozmýšľala ktoré vydanie si mám kúpiť :) Kľudne aj všetky :) Ja som sa rozhodla už konečne, že ho kúpim :D We were liars sa mi veľmi páčila, takže s tebou súhlasím :) Od Raibow by som si chcela prečítať aj Fangirl :) Hej Riordan je jednoducho úžasný :3 :)

      Odstrániť
  2. Presne túto edíciu HP chcem aj ja, vyzerá nádherne. :)

    OdpovedaťOdstrániť