piatok, 31. októbra 2014

Mesačná chvastačka - október 2014

Autorkou je Judit.

Ďalší mesiac za nami a Vianoce sa (konečne) blížia. Za tento mesiac mám asi najviac kníh od doby, čo som začala blogovať, takže som prekonala svoj rekord 11 kníh. Tento mesiac som stihla byť už dvakrát chorá a v škole to tiež nebolo moc ružové, takže sa mi darí. No ale poďme ku tým knihám.

Kúpené knihy: 
Dokopy ich je sedem. Prvé tri, ktoré som si kúpila boli u Catty v jej bazáre. Catty má na tie knihy absolútne skvelé ceny, takže určite sa tam mrknite a možno nájdete niečo, čo sa vám bude páčiť alebo po čom už dlho túžite. Tie knihy som chcela už veľmi dlho a keď ich tam mala, tak som proste neodolala. Prvou je Prvá strieborná kniha snov, ktorú som po Drahokamoch určite chcela, pretože Kerstin je jednoducho skvelá autorka. A ďalšie dve sú: Draki 2: Útek a Draki 3: Návrat. Jednotku som dostala minulý rok na Vianoce od Knižíška a páčila sa mi, tak som sa rozhodla aj pre ďalšie diely. Ďalšou knihou, ktorú som chcela odkedy vyšla, je Labyrint: Útěk. No a tak som si ho objednala a keď prišiel, bola som absolútne nadšená, pretože tá kniha vyzerá krásne a ešte je aj príbeh úplne úžasný a akčný. Potom tu mám Záchranný čln, ktorý som kúpila len tak spontánne a ani som ho nemala na wishliste. Moje časté potulky Priorom ma navádzajú na takéto knihy. Má krásnu obálku a keď som ho tam videla za 3,50€, proste som ho tam nemohla nechať. A ako posledné som v Panta rhei ukoristila Čo sa stalo Mare Dyerovej a Kto je Mara Dyerová za 14 eur obe. Tie knihy sú neskutočne krásne a som veľmi zvedavá, ako sa mi budú páčiť. Len zas netuším, kedy sa k ním dostanem.


Vymenené knihy: 
Až dve dokonca. Prvú som vymenila s Mimi, ktorá chcela Proroctvo od Jaime McGuire a keď mi zaň ponúkla Na půl cesty do hrobu od Jeaniene Frost, tak som neváhala. Na tú knihu sa veľmi teším. A druhou knihou je kniha Chlapec Nikto, ktorú mi ponúkla nejaká pani z bazošu za Krídla. Tiež som neváhala.


Darované knihy: 
Mala som meninyy. A naši bola dosť štedrí, takže mi kúpili až 3 knižky. A všetky vyzerajú absolútne dokonalo, takže sa teším, kedy sa do nich pustím. Ako prvé mi prišli knihy: Škola dobra a zla, ktorej som neodolala po tom, ako ju Maťa stále odporúčala a tak som si ju vypýtala na meniny a druhá kniha je Potrhaná křídla od Ruty Sepetys, ktoré som chcela od ich vydania, keďže autorkina kniha Medzi odtieňmi sivej sa mi neskutočne páčila. A tento týždeň sa mi splnil jeden zo snov (ešte nie úplne, ale to je fuk) a prišiel mi Harry Potter and the Sorcerer´s stone. Čiže Harry v angličtine a ešte aj v krásnych vydaniach. Vyzerá nádherne a chcem sa do neho pustiť čo najskôr.


Vyhraté knihy: 
Nič nové pod slnkom, že nevyhrávam.
Knihy na recenziu: 
Prvá knižka, ktorá mi prišla niekedy v polke mesiaca, je kniha Papierové mesta od Johna Greena. Kniha bola taká priemerná, ale každopádne lepšia ako Na vine sú hviezdy. Bola som však celkom sklamaná, pretože to bolo dosť nudné.  Druhou knihou, taktiež od Ikaru, je kniha Dievča zo 6E, ktorá ma dosť zaujala a teraz ju čítam, takže niekedy v najbližších dňoch bude recenzia. Asi. A posledná kniha (konečne, konečne, konečne som sa dočkala), na ktorú som sa neskutočne tešila je kniha Bohovia Olympu 3: Znamenie Atény a tá bola geniálna ako všetky ostatné Rickove knihy. A za ňu ďakujem Fragmentu.


Všetky spolu: 
Tento mesiac až 15 kníh, takže je to môj nový rekord.



15 komentárov:

  1. Ooo, samé skvelé knihy. Záchranný čln som v Priore tiež videla, ja som si ukoristila Vek zázrakov a Nočný cirkus :D.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Vďaka :) U nás Vek zázrakov v zľave nemali (zatiaľ), ale tiež by som si to prečítala :D

      Odstrániť
  2. Wooow :O Tak tento mesiac si nadobudla fakt krásne kúsky :D

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Pekné kúsky! Ja som akosi zatúžila po Škole dobra a zla, Labyrinte a ostatných CooBoo kráskach... :/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Vďaka :) Ja som po nej zatúžila, keď mi ju Maťa v chate ospevovala :D no a Labyrint sa mi zdal absolútna pecka, tak som sa proste rozhodla zaň dať tie peniaze a neľutujem to :) Ale neboj, tiež chcem milión ďalších CooBoo krásiek :D

      Odstrániť
  4. Dúfam, že sa ti Mara bude páčiť! :)) Pekné kúsky.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. To dúfam aj ja, lebo ak budú tie peniaze vyhodené zbytočne, tak si to asi skočím :D vďaka :)

      Odstrániť
  5. Som rada, že sa tie knihy dostali do dobrých rúk, uži si ich :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja som tiež rada, že som ich zohnala za takú skvelú cenu u teba :)

      Odstrániť
  6. Fííha, pekné prírastky a je ich požehnane.:) Ten Harry je vážne krásny.:3 A Školu by som tiež chcela.:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tento mesiac ich teda je požehnane :D To je, absolútne úžasný :) Škola vyzerá riadne suprovo, strašne sa na ňu teším :)

      Odstrániť
  7. gratulujeeem a zároven závidím :) :) pekné úlovky

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Ten Harry je taký tenučký, ale krásny ako všetky knižky. :)

    OdpovedaťOdstrániť