sobota, 20. septembra 2014

On my wishlist #14

Meme od Book Chick City.


Novinka od CooBoo, na ktorú ma úplne nalákala Maťa, takže si ju chcem zohnať asi na meniny. Táto kniha je vraj absolútne úžasná, rozprávková a samozrejme fantasy a keďže ja takýmto knižkám  neodolám, tak sa proste akoby sama od seba pridala na môj wishlist. A teraz sa už proste neviem dočkať menín. Vďaka Maťa. :D


The Maze Runner. Určite to každému z vás niečo hovorí. Možno preto, že je to tiež novinka. Možno preto, že teraz beží ten film v kinách a možno preto, že tam hrá samotný Dylan O´Brien, ktorého všetci poznáte z Teen Wolfa myslím (keďže ja ten seriál nekukám, tak si nie som úplne istá). No viete a ja som bola neskutočne nahnevaná, že kniha nevyšla aj u nás u YOLI, pretože tá obálka je neskutočná. Paperback s prebalom som ešte nevidela a mám proste rada knihy od YOLI, tak by mohla byť aj u nás. No a viete, knižka sľubuje príbeh, ktorý bude mne úplne súdený a tak si ju proste chcem prečítať. V češtine, pretože chcem presne toto vydanie. Takže to bude druhá knižka, ktorú si doprajem na meniny, ale tu nie je slovíčko ASI. Lebo si ju kúpim aj keby čo bolo. Proste chcem! :D

6 komentárov:

  1. Nemáš začo :D A Labyrint si musím tiež zohnať.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. No, prostě Labyrint: Útěk - tu knihu si taky nenechám ujít. Do kina se chystám a rozhodně to chci potom srovnat s knížkou.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Do kina sa vôbec nechystám :D niežeby som nechcela, ale zase nie som milionárka :D ale aj tak som zvedavá aj na knihu aj na film :D

      Odstrániť