utorok, 30. septembra 2014

Mesačná chvastačka - september 2014

Prvý mesiac školy je za nami a čudujem sa, ako rýchlo to ubehlo. Už som vám hovorila, ako tú školu neznášam? Nie? Tak to už teraz viete. Znovu sa začalo moje každodenné ranné nestíhanie (vďakabohu za naj kamoša) lebo keby mi tu každé ráno nezazvoní, tak asi každé ráno nestihnem bus. Teraz ho nestíham len keď kamoš ide na druhú hodinu, takže je to, povedzme, že v pohode. No lenže druhý ročník je o dosť horší ako prvý, vôbec ma to nebaví no a lezú mi tam na nervy takmer všetci (ehm česť výnimkám). A do toho mi spolužiačka včera napísala, že pravdepodobne budeme mávať nultú telesnú. No chápete?! Telesná a nultá? Dosť čo nestíham na prvú, nie to ešte nultú preboha. A ešte k tomu telesnú. Kto to kedy videl?! No a takto dopadol môj prvý mesiac. Sťažovať by som sa vedela donekonečna, ale kvôli tomu to nepíšem, takže ideme ku knihám. Ja len tak. :D

Kúpené knihy: 
Tentokrát sú len tri. Zázrak! Ja a kúpiť len 3 knihy za mesiac. Absolútne skvelé. No ale to ešte neprišli tie, ktoré prísť mali, takže to je len náhoda že sú tri. Prvú knihu, ktorú som objednala bolo Volání netvora. U Kiky v chvastačke za minulý mesiac som videla, že ju objednala za 2 eurá aj dačo z Martinusu. A tak som tak pozrela, no a táto kniha za 2,07 eur, no tak neberte to. Vlastne platila ju mamka, takže by teoreticky mohla byť aj v darovaných, ale to je fuk. Táto knižka je jednoducho krásne graficky spracovaná a som z nej nadšená. Ako iste viete, teraz je/bol v kinách film Ak zostanem. A keďže vydávali aj knihu v tom skvelom filmovom vydaní (to prvé vydanie som vtedy trochu...nestihla :D), tak som okamžite po vydaní utekala do kníhkupectva a musela som si ju proste kúpiť. Takže Zostaň so mnou od Gayle Formanovej. Je to taká útla knižka, veľmi sa mi páčila a teraz ju číta mamka a jej sa tiež páči. Toľko k tomu. No a keď už som bola v tej Pante, tak som obzerala knihy a pokukovala po knihe, ktorú chcem už dlho, ale nechcem ju kupovať za plnú cenu. Pozriem sa na cenu a ono stojí že 3,90. Tweetni mi! som okamžite brala, pretože som bola nadšená z tej ceny. K tej som sa ale ešte nedostala.

Vymenené knihy: 
Teraz zase nič, ale v októbri bude. A fakt skvelá knižka! Podľa názorov teda.
Darované knihy: 
No keďže mám v pondelok meniny, tak táto časť nebude prázdna ani v októbri. A tiež to bude skvelá kniha! Podľa Mati a ostatných no.
Vyhraté knihy: 
Tu som sa činila. Určite viete, že Lyn a Moon v lete usporiadali projekt Zo života knihy (dúfam, že tak sa volal a nemýlim sa). A kto by sa nezapojil že? A pošťastilo sa mi vyhrať jednu knižku! Konkrétne je to Srdcová dáma od Vity Jamborovej. Dokonca aj podpísaná! Takže babám znovu ďakujem. :D



Knihy na recenziu:Tentokrát sú tiež tri. Ako prvá mi prišla kniha Život hore nohami od Ikaru. Táto kniha ma dosť sklamala, ale viac v recenzii. Ako ďalšia mi prišlo pokračovanie Prozreteľnosti s názvom Proroctvo, pri ktorom som bola veľmi milo prekvapená, lebo sa tam konečne niečo stále dialo. Aj keď Nina bola neustále ufňukaná, blbá, sprostá, strelená krava a Jared bol stále rovnaká citlivka. No povedzme to takto. Obaja ZNOVU liezli na nervy a mala som chuť ich tam o niečo otrieskať. A ako posledný mi prišiel včera balíček od Fragmentu s tretím pokračovaním série Medzi nebom a zemou s názvom Čakanie na zázrak. Nakoniec, som zvedavá, ako dopadne príbeh Alony a Willa.




Všetky spolu: 
No Proroctvo na fotke nie je, lebo dnes ho moja mamka ide poslať. To je tá výmena, o ktorej som hovorila. A tak trochu mi nedošlo, že budem dnes fotiť chvastačku. Takže nových 7, v podstate vlastne 6 kníh za tento mesiac.

11 komentárov:

  1. Pěkná hromádka. :)
    Volání netvora bych si chtěla přečíst. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Tweetni mi je naozaj super odychová kniha :3

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Som na ňu zvedavá, ale musím mať náladu na takú oddychovku aby som ju prečítala :)

      Odstrániť
  3. Volání netvora je úžasná kniha, snad se ti bude líbit. Jinak v poslední době dost narážím na Proroctvo, chtěla bych si ho přečíst :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Páčila sa mi :) Prvá časť bola strašná, ale Proroctvo sa mi páčilo :)

      Odstrániť
  4. Zostaň so mnou je teda fakt tenučká :) No na Proroctvo som fakt zvedavá. :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Som ti hovorila, že je to úplne tenké :D Je lepšie než jednotka :D

      Odstrániť
  5. Krásne knižky. :) Aj ja som vychytala Volání netvora za 2 eura, ale ešte som ho nečítala. :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Vďaka :) Ja som ho prečítala hneď, veď je to také tenučké :D

      Odstrániť
  6. Srdcovú dámu by som brala aj ja, škoda, že som ju nemohla vyhrať v našej súťaži :D :D

    OdpovedaťOdstrániť