štvrtok 28. augusta 2014

Trenčiansky knižný zraz

V stredu, 27.8. 2014 som sa zúčastnila ďalšieho knižného zrazu v Trenčíne, ktorého organizátorkou bola Maťa. Pár dní pred zrazom sme spolu povymýšľali súťaže, ktoré sme im v stredu predostreli. Ale pekne po poriadku.
V stredu som vstávala o šiestej ráno, pretože 7:11 mi išiel autobus do Prievidze. Brala som aj moju kamarátku  Theres, ktorá  bola u mňa na akoby na prázdninách. Okolo 7:30 sme boli v Prievidzi, kde sme museli hodinu čakať na autobus do Trenčína, ktorý išiel 8:25. Keďže som bola dohodnutá ešte s babami z Knižných maniačok -Robertou a Smiley - tak mi pár minút pred príchodom autobusu zavolali, že z ktorej zastávky ide. Nakoniec sme sa teda našli, spolu nastúpili do autobusu a hor sa do Trenčína. V Bánovciach nastúpila Patty (ešte som nevedela, že to je Patty, len som si to myslela, ale mala som pravdu) a nakoniec nás v Trenčíne čakali Maťa a Neliss.

S babami sme si išli sadnúť do parku, kde sme kecali a kecali o všetkom možnom, kúpila som od Neliss dve knižky dokopy za 4 eurá, čo bola skvelá cena a Maťa mi požičala Punkovú princeznú. Keď Mati zavolala Christine, že už sú v Teplej a že ich máme ísť čakať na vlakovú stanicu, tak sme sa tam vybrali. Nakoniec sa k nám teda pridala ešte Christine, Luu a Nikee, ktoré prišli spolu vlakom. Znovu sme si išli sadnúť do parku a ešte chvíľku počkali, či nepríde aj Veronika. Lenže začalo pršať, tak sme sa vybrali do reštaurácie Koruna, kde Madžgy, ktorá mala ísť tiež s nami, rezervovala stôl. Bola veľká škoda, že neprišla aj ona.

S Maťou sme sa teda rozhodli, že spustíme prvú súťaž, ktorou bolo Hádanie postáv z rôznych kníh. Prvá súťaž dopadla celkom fajn. Z jedenástich postáv uhádli zhruba 6 (hovorím celkom :D). Po prvej súťaži sme sa rozhodli najesť a väčšina z nás sme mali pizzu. Obsluhovala nás veľmi milá a príjemná čašníčka, takže všetko dobre dopadlo. S plnými žalúdkami sme s Maťou odštartovali druhú disciplínu, čo bol kvíz, ktorý nebol ťažký a väčšina ho vedela. Vrcholom súťaží bola tretia, posledná disciplína a to puzzle. Baby mali skladať z trojuholníčkov obálky kníh. Dali sme Fangirl, Som rozohnená a Selekciu. Ako som si tak všímala, tak najlepšie to išlo asi Nikee a Luu. Christine sa tam hnevala (myslím, že aj mala chuť nás pozabíjať) a ja s Maťou sme sa na nich škodoradostne smiali. Nakoniec baby nevedeli, ako postaviť Fangirl, kde bolo moc modrej, tak ich to prestalo baviť a kašlali sme na to. Maťa rozdala ceny, takže všetci si domov niečo odniesli. Mali sme šesť kníh, čiže 6 adeptiek dostalo knihy a ďalšie dve záložky. Všetky sme si pekne dali podpísať knihy. U mňa som babám poslala knihu Percy Jackson: The demigod files, ktorú vám neodfotím, lebo ju má Maťa požičanú.

Po skvelých súťažiach (aspoň podľa mňa bolo skvelé ich sledovať :D) sme sa konečne vybrali na tour de kníhkupectvá. Najprv sme zavítali do TK Libri, kde boli fajn zľavy a Nikee ukoristila Mistborna za 4 eurá (keby ho položí naspäť, tak sa oň asi pobijeme :D), ale ja som si neodniesla nič. Druhý bol Prior, kde mali toho viac, ako u nás, tak som si odniesla dve knižky, Obchod so šťastím a Kľúč k šťastiu dokopy za 3 eurá. Posledným kníhkupectvom bolo Gandalf v Maxe, kde som znovu nič nekupovala, ale obzerať som obzerala všetko. Po tomto kníhkupectve sme sa odfotili a vybrali sa na stanicu. Patty išla autobusom 15:15, my sme plánovali ísť až o 16:00, ale babám išiel vlak 15:24, tak sme nakoniec ja, Theres, Roberta a Smiley utekali na 15:15, ktorý sme len tesne stihli. V Bánovciach Patty vystúpila a my sme mali pred sebou ešte dlhú cestu. S babami sme celý čas kecali a ja som si ani neuvedomila, že sme už tak rýchlo v Prievidzi. Tam sme sa rozlúčili s babami a ešte som s Theres šla u nás do Prioru a do Panty.

Dúfam, že sa babám páčil ten zraz tak, ako mne. Veľmi rada som vás všetky spoznala a dúfam, že ešte sa vidíme aj v Žiline, pretože ste skutočne všetky absolútne skvelé. Zraz som si  skutočne užila, obkecala a ukoristila nejaké nové knižočky. Dúfam, že tie od Neliss sa mi budú páčiť (ak nie, potom sa stanú vražednou zbraňou v ZA :D takže Neliss ber si výzbroj pre istotu :D). Hádam sa teda vidíme aj nabudúce! :)


Skladáme, dievčatá, skladáme! :D



Roberte sa darí a chúďa Smiley len rozmýšľa. :D



Moje prírastky. Kacír a bosorka a Deti búrky do Neliss za 4 eurá dokopy, Obchod so šťastím a Kľúč k šťastie z Prioru za 3 eurá dokopy a Punková princezná požičaná od Mati.



Účastníci zájezdu! :D
Zľava: Smiley, Roberta, Patty, Nikee, Luu, ja, Maťa, Neliss, Theres a Christine.
Reporty od báb: Maťa, Christine

8 komentárov:

  1. Pekne zhrnuté, bolo vážne skvele, musí to zase vyjsť.^^ Jasné, v ZA sa pripravujeme na knižný fight storočia.:DD

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Musí musí! :D Ten fight si nikto nesmie nechať ujsť ! :D

      Odstrániť
  2. Pekne napísané ! :) Mne tá skladačka nešla, sa nehrám... :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Vďaka :D Ale tak musíš uznať, že sme sa dobre nasmiali pri tom skladaní :D aspoň teda ja s Maťou :D

      Odstrániť
  3. Tak tam muselo byť super :) Keď bude v ZA dajte mi prosím vedieť :) Rada by som prišla ! :D :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Bolo skvele :) Stačí sledovať naše blogy a skupiny Knižných blogerov na FB :D tam sa to dozvieš :) :D

      Odstrániť
  4. Závidím :D ! Je mi strašne ľúto, že som nebola... :/ ALE ! Na Žilinskom sa už pracuje.. pomerne :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Je škoda že si nebola :D To je super :D tak pracujte :D ale hlavne nedovoľ babám nachystať pomstu :D

      Odstrániť