štvrtok 7. augusta 2014

Top týždňa (1) - Obľúbené postavy

Meme je od Luu.
Tak rozhodla som sa aj ja zapojiť do tohto meme, takže dúfam, že sa bude páčiť. Ja viem, že som neskorá, ale tak hádam nevadí.

Hermiona Grangerová (Harry Potter)
Myslím, že toto nie je žiadna novinka, pretože Hermionu ma proste každý rád. Mne sadla okamžite, ako som prečítala Harryho a filmovú som si tiež obľúbila. Je inteligentná, milá, sympatická, múdra a má skvelých kamarátov. Rowlingová proste vytvorila skvelú postavu, ktorá je vždy po boku Harryho a čitatelia na ňu nezabudnú.





Luna Lovegood (Harry Potter) 
Ona je proste ona. Lunu som si tiež obľúbila okamžite, pretože je proste iná. Luna je proste milá, svojská, múdra a nestará sa o názory ostatných a je vždy sama sebou, aj keď ju ostatní považujú za blázna.

Tris Prior (Divergencia)
Tris je tiež jedna z hrdiniek, ktoré mi padli do oka. Ona je odvážna, statočná a vie sa biť. A je tak trochu rebelka. Ona dokázala, že aj so slabého dievčaťa sa môže stať niekto, kto dokáže niečo veľké. Je proste skvelá.

Rose Hathaway (Upírska akadémia) 
Rose tiež nie je žiadnou novinkou. Ona je proste úžasná. Niekedy síce niečo robí príliš unáhlene a nepremyslene, ale je stále skvelá a ona je tiež jedna z mojich najobľúbenejších hrdiniek. A má štýl. A dokonca aj Zoey ju skvelo stvárnila vo filme (aspoň jedno pozitívum filmu).


Percy Jackson (Percy Jackson)
Percy je jeden z najlepších mužských hrdinov a milujú ho myslím, že väčšina z každej vekovej kategórie. On proste očaril mnoho čitateľov a tie knihy s ním sú proste úžasné a originálne. Je odvážny, niekedy až moc veľa riskuje a je, samozrejme, sympatický. A keďže ho vo filme hrá úžasný Logan....no čo viac dodať.


William Herondale (Pekelné stroje) 
Nemohla by som toto nechať bez Willa. On je proste dokonalý, najsexy chlap na svete. A silný, úžasný, odvážny, ochranársky, inteligentný, citlivý (netvári sa tak) a úplne úplne úžasný. (Nepredstavujem si ho tak, ako na obrázku, ale musela som sem niečo dať.) Je proste skvelý.


Gideon de Villiers (Drahokamy)
Toto je také moje nové zlatíčko. On je ďalší úžasný chlap, ktorý by sa určite rád stal mojim manželom (ďalším :D). Tiež je úplne skvelý, múdry, odvážny a silný a proste znovu úžasný. No a vie úžasne povedať dievčaťu že ju miluje. A aj herec je veľmi veľmi peknučký.  :D

Miseag Mursa (Mariotovi dediči) 
Tí chlapi sú proste všetci úžasní. Teda tí v knihách. Ostatní sú hajzli. :D A Miseag, samozrejme, patrí medzi nich. Jeho som si obľúbila v prvom momente ako sa v knihe zjavil. Páčilo sa mi, aký bol hnusný a jeho poznámky a keď ukázala jeho citlivú a milú stránku, tak som sa úplne zamilovala.


Adrian Ivashkov (Upírska akadémia)
Ďalší, koho všetci poznáte. V jednotke som úplne žrala Dimitriho, ale v dvojke a ostatných častiach, keď sa tam objavil Adrian, tak som sa zamilovala (znova). On je proste úplne úžasný. Len keby nepil no. Ale to je detail pretože je skvelý, má sarkastické poznámky a rád porušuje pravidlá. Len dúfam, že ho vo filme (ak bude dvojka) neskazia, lebo bude vraždiť! :D

12 komentárov:

  1. Všetkých týchto mám tiež moc rada :3 Okrem Willa. Ale Pekelné stroje som ešte nečítala, to bude tým :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Určite to bude tým :D Lebo Willa si určite obľúbiš :D

      Odstrániť
  2. S potterovskými postavami súhlasím a doplnila by som ešte Severusa :-) K VA by som zasa namiesto Adriana dala Dimku, u mňa je vo výbere mužov number 1 z VA, ale s Rose úplne súhlasím :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Severus ešte rolu dostane :D to sa nemusíš báť :D Dimitri je tiež fajn, ale Adrian je proste Adrian :D A Rose tá je proste geniálna :D

      Odstrániť
  3. Hermiona a Tris mam taky rada :) u Luny sem musela premyslet kdo to je kdyz je jinak pojmenovana nez u nas :))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Obe sú skvelé :D Hej to som aj ja najprv nevedela, kto je Lenka Laskorádová, keď som to meno niekde videla :D

      Odstrániť
  4. Gideon je úžasný !!! :) Hermiona a Percy tiež :) takže veľmi dobrý výber ;)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Gideon je úžasný aj v knihe aj vo filme :D heh vďaka :D

      Odstrániť
  5. Celkom dosť sme sa zhodli. V dievčenských postavách súhlasím uplne so všetkými a u chlapcov mi tam chýba augustus :D :) Willa všetci chvália, ale ja som sa ešte nedostala k pekelným strojom tak neviem ..

    http://addicted-to-read.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Neviem no :D Mňa knižný Augustus až tak neočaril :D ten filmový je lepší vďaka Anselovi :D takže mne sa sem proste nehodil :D Tak to čo najskôr naprav, pretože Pekelné stroje sú úžasné :3 Hlavne už ten menovaný Will :D

      Odstrániť
  6. Dobre že si sa zapojila.. normálne si ma naladila a asi sa zapojím tiež :D. Súhlasím asi so všetkým (iba zopár kníh z tvojho výberu som nečítala) :).

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Chcela som tu mať aj iné veci ako recenzie, tak som že skúsim toto :D Hej zapoj sa :D

      Odstrániť