sobota, 30. augusta 2014

On my wishlist #13


Meme od Book Chick City.


Nedávno som dočítala Moje sladké šestnáste storočie, ktoré sa mi veľmi páčilo, aj keď bolo trochu sladké. Preto som veľmi zvedavá aj na Príbeh dvoch storočí. Kniha vyšla teraz v auguste a ja by som sa k nej veľmi rada dostala. Pretože vidieť niekoho z histórie v dnešnom svete? Why not? :D A tá obálka je proste skvelá.

 
Túto sériu určite všetci poznáte. Druhú časť som čítala niekedy v marci/apríli a skončila zaujímavo otvorene. Keďže mi všetci tvrdia, že trojka je najlepšia zo série, tak som na knihu veľmi zvedavá a už sa neviem dočkať, kedy si ju zoženiem. Svet Tieňolovcov je proste skvelý.

4 komentáre:

  1. Aai vazne sladke ma byt :) rada bych si precetla oba dily :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Mesto skla je asi najlepší diel.. musíš ho mať :D !

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďalšia :D no veď sa snažím ho mať, ale akosi to nejde zatiaľ :D

      Odstrániť