sobota 9. augusta 2014

On my wishlist #12

Meme od  Book Chick City.
Znovu som sa rozhodla pridávať wishlist. Predtým som už nemala nijaké zaujímavé knižky, ktoré by som sem mohla dať (a ani sa mi tak trochu nechcelo :D) a teraz vyšlo zas mnoho kníh, ktoré by som rada mala doma, tak môžem znovu pridávať.


Riordan skončil Neptúnovho syna tak zaujímavo a keďže teraz v septembri vychádza tretí diel (konečne), tak sa ho už neviem dočkať. Keďže sa rímsky a grécky tábor konečne stretnú a znovu tam bude vtipný Leo, no tak proste tú knižku potrebujem. :D


Všetci poznáte Upírsku akadémiu od Meadovej. No a kto by nechcel ďalšiu sériu, kde sa budú objavovať známe postavy a hlavne Adrian? Takže už sa nemôžem dočkať, keď si túto knihu kúpim. Mala by som si švihnúť, keďže na konci roka výjde piaty diel v češtine. :D

13 komentárov:

  1. Riordan je super, z Percyho som zatiaľ čítala iba prvé dve knihy a z Cartera Kane prvý diel - Červená pyramída, ale plánujem si prečítať aj zvyšné časti :-)
    VA mám veľmi rada, Pokrevní pouta som už tuším čítala, je to prvá časť, kde je Sydney hlavnou postavou, ak sa nemýlim? Každopádne zvyšné som ešte nečítala a veľmi rada by som to napravila :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Riordan je proste úžasný :D ja mám Percyho prečítaného celého aj Bohov Olympu - tých čo zatiaľ vyšli :D Je to hlavne o Sydney a Adrianovi :D

      Odstrániť
  2. obě knížky jsou úžasné.. :)) protože Rick je skvělý autor a Adrian ♥

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Presne tak :D Adrian je proste dokonalosť :D

      Odstrániť
  3. Pokrevní pouta, tie by som aj ja mala rada doma. :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Najprv skús Upírsku :D aby si vedela o čo ide :D

      Odstrániť
  4. Od Riordana si musím prečítať niečo ďalšie.:)
    A k PK sa snáď dostaneš čo najskôr.:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Súhlasím :D Mala by si :D
      Aj ja dúfam, že sa k ním dostanem čo najskôr :D

      Odstrániť
  5. PP sú skvelé, veľmi sa mi páčia. Ja sa ešte musím dostať k trojke a štvorke, ktoré mám doma :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja som na ne úplne zvedavá :D Ja budem rada, keď sa dostanem k jednotke zatiaľ :D

      Odstrániť
  6. Bohové olympu bych si ráda přečetla. :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Sú skvelí a vtipní :3 ale to sa dá čakať od Riordana :D

      Odstrániť
  7. od Riordana som prečítala celú sériu Percyho Jacksona a veľmi sa mi páčila, určite nesklame ani pri tejto sérii :)

    OdpovedaťOdstrániť