nedeľa, 31. augusta 2014

Mesačná chvastačka - august 2014


Meme od Judit.
Kúpené knihy: 
Tentokrát ich je päť a z toho len jedna bola za plnú cenu. Na začiatku mesiaca som objednala Zelenú jako smaragd, na ktorú som sa po epilógu Modrej nehorázne tešila. Kniha bola skvelá a recenziu už nájdete na blogu. Potom som celý mesiac nič nekupovala a až 27.8. na zraze som ukoristila štyri knihy dokopy za 7 eur, čo sa veľmi oplatilo. Kacíra a bosorku a Deti búrky som kúpila od Neliss za 4 eurá dokopy, za čo som rada (ale ak sa mi nebudú páčiť, tak na zraze v ZA bude knižný fight storočia, ako povedala Neliss), takže dúfam že budú skvelé. Obchod so šťastím a Kľúč k šťastiu som kúpila v Priore (už som hovorila ako ho milujem? :D) dokopy za 2 eurá, takže to sa mi tiež veľmi oplatilo. Zatiaľ som prečítala len tú Zelenú, ale aj na ostatné príde čas.


Vymenené knihy: 
Aj tento mesiac tu niečo je, aj keď nie kvôli zrazu. Tentokrát som vymenila Moje sladké šestnáste storočie, ktoré chcem prečítať asi od jeho vydania a bola som z toho absolútne nadšená. Knižka bola síce trochu sladká, ale veľmi sa mi páčila a recenzia je taktiež na blogu. Teraz som len zvedavá, kedy prečítam Príbeh dvoch storočí.


Darované knihy: 
Neobjavila som nič. :D
Vyhraté knihy: 
Zapojila som sa asi do každého hopu, ktorý bol otvorený aj pre Slovákov, ale proste nič. Ja mám doživotnú smolu. :D
Knihy na recenziu: 
Tentokrát ich je asi najviac za celý čas blogovania a je ich až päť. Začiatkom mesiaca mi prišla Serafína: Skrytá tvár od Fragmentu. Knihu už mám prečítanú, zrecenzovanú a páčila sa mi, ibaže tam bolo príliš veľa politiky. Neskôr ma teta poštárka úplne prekvapila balíčkom z Ikaru a ja som vôbec netušila, čo tam je. Nakoniec to bol pracovný výtlačok novinky, ktorá vyjde v septembri, Dôvod dýchať. Kniha bola taký dobrý priemer, ale tá hlavná hrdinka bola proste krava. V pondelok mi prišla od Ikatu Šťastná sedmička, ktorá je jednoducho úžasná, má nezvyčajný príbeh a viem, že táto kniha je proste výnimočná. A nakoniec vo štvrtok prišiel balíček od Fragmentu s knihami Stratená duša a Kráľovná duchov zo série Medzi nebom a zemou. Vraj sú to také milé oddychovky, tak som zvedavá. Týmto chcem obom vydavateľstvá poďakovať  za knižky.


Všetky spolu: 
Znovu jedenástka. Neviem čo s ňou mám, ale je to super. Takže všetky spolu.


16 komentárov:

  1. Tak to jsou moc pekne prirustky do knihovnicky :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Krásne knihy :) Veľa z nich mám už prečítaných a môžem ich len odporučiť. Zelená bola skvelá, Sladké storočie rozprávkové a Sedmička krásne vyrozprávaná :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Máš úplnú pravdu :) Tiež sa mi veľmi páčili :)

      Odstrániť
  3. Krásne kúsky ! Bože už aj ja by som sa mala dostať k tým drahokamom... a aj Kacír a bosorka by som si chcela prečítať :D ...

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Mala by si no :D lebo stoja za to :D mňa to zaujalo, ale nepotrebovala som to nejako nutne :D keď to však Christie ponúkla za 2 eurá, tak neber to :D

      Odstrániť
  4. Moje sladké šestnáste storočie by som rada prečítala teda :3

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Dúfam, že sa k nemu dostaneš :D Je vážne fajn :) :D

      Odstrániť
  5. Haha, ja som už taká zvedavá na tvoj názor na Kacíra a bosorku a deti búrky.:D
    Moje sladké šestnáste storočie má láka, aj séria Medzi nebom a zemou.:)
    Pekné prírastky.^^

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Aj ja som zvedavá na môj názor :D Storočie je super a Medzi nebom a zemou akurát čítam a je to taká príjemná oddychovka :D Vďaka :) :D

      Odstrániť
  6. Samé krásné knížky, nejradši bych si je přečetla všechny :D :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem :) Tak snáď niekedy prečítaš :)

      Odstrániť
  7. Pěkný počet knih! Moje sladké šestnácté století, Serafinu, Mezi nebem a zemí a zelenou jako smaragd mám také v plánu si přečíst :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Všetky sú fajn :D Zelená je úžasná, takže začni s tou :D

      Odstrániť
  8. Ja teraz čítam Stratenú dušu a je to skvelé. :)

    OdpovedaťOdstrániť