nedeľa, 3. augusta 2014

1. narodeniny blogu - Vyhodnotenie



V piatok oficiálne skončila súťaž a sľúbila som, že vyhodnotenie bude tiež v piatok, ale akosi som nemala na nič náladu a nič sa mi nechcelo, tak som si povedala, že to ešte počká. Teraz som sa však konečne dokopala k tomu, aby som to napísala. Zapojilo sa vás 19, čo je podľa veľmi dobré číslo. Znovu sa ospravedlňujem českým čitateľom, že nemohli súťažiť aj oni. Prišlo mi skutočne veľa odporúčaní na rozličné  knihy a skoro žiadne z nich som nemala k dispozícii, takže som ich bohužiaľ nemohla prečítať. ALE! Ale podarilo sa mi ich prečítať aspoň pár. Z odporúčaných som prečítala Zlodejku kníh, prvé dve časti série Drahokamy (tretiu čoskoro dokúpim) a ešte plánujem zájsť do knižnice, kde si chcem požičať knihu Eon, ktorú mi tiež niekto odporúčal a keďže som Eonu dostala na narodeniny, tak je ten pravý čas na to, aby som to prečítala. A tie ostatné, no k tým sa určite raz dostanem.

Poďme k súťaži. Prvého víťaza som vybrala ja a hneď vám to aj odôvodním. Daný víťaz na môj blog chodí, komentuje a je proste jedným z pravidelných čitateľov blogu a to nie kvôli súťaži, pretože si pamätám, že ma daná osoba sledovala aj pred obom súťažami čo tu na blogu boli. Všimla som si to a myslím, že je fér ho aspoň oceniť za to, že ten blog proste číta a je jedným z tých, ktorí mi ukazujú, že to nepíšem zbytočne a niekoho to aj zaujíma.
Prvé miesto teda vyhráva:

Smiley

Druhého víťaza som vylosovala pomocou random.org. Druhé miesto teda vyhráva:




E_V_E

Takže dievčatám srdečne gratulujem! Ozvem sa im na nimi zadaný e-mail a prvá výherkyňa má čas ozvať sa mi do stredy. Inak losujem iného výhercu. Druhej napíšem až po tom, čo si prvá vyberie ceny. Takže sa nikto nemusíte báť.  Samozrejme, môžu si vybrať z ponúkaných kníh, ktorých zoznam im ešte raz pošlem na e-mail. Na odoslanie cien si dávam limit jeden mesiac, ale pokúsim sa čo najskôr.  A vy ostatní nezúfajte, pretože súťaže tu ešte budú. Neviem síce kedy najbližšie, ale budú a znovu budete mať šancu. 


3 komentáre:

  1. jeeeeeeeeeeeej ďakujeeem 8D už dávno som nič nevyhrala 8D veľmi teším 8)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Obrovské prekvapenie a mega veľká radosť ! :) jupííííí...Ďakujem ! Kľudne píš ďalej recenzie, my Knižné Maniačky si ich vždy s radosťou prečítame. ;) ešte raz vďaka. :*

    OdpovedaťOdstrániť