štvrtok, 31. júla 2014

Zombie Apocalypse Book Tag


U Mati, Nikee a ešte ďalších mnoho knižných blogerov som našla tento skvelý, zaujímavý tag a povedala som si, že ho aj ja spravím. Veď to bude sranda.

O čo ide? 

  • Máme 10 otázek. 
  • Vyberete 5 knížek (nejoblíbenejších, nejpopulárnejších, totálně náhodných, jak chcete), jejichž názvy napíšete na papírky. 
  • Poté losujete první knížku. 
  • První knížkou listujete, až zastavíte na určitě stránce. 
  • První jméno, které na té stránce uvidíte je odpovědí na otázku. 
  • Každá knížka vám dá dvě jména.
Prvá vylosovaná je Prímerie (Amanda Hocking).
Kto by pri zombie apokalypse zomrel ako prvý? 
Loki. Chudáčik. To si nezaslúži. On bol vždy také zlatíčko a teraz má zomrieť? Nie, nie. Absolútne nesúhlasím.
Koho by som strčila zombíkom do náručia, aby som sa zachránila? 
Wendy. To niekto nemyslí vážne.  Prečo by mali moje obľúbené postavy skončiť takto? I keď no, ja som určite pre mňa dôležitejšia, takže chúďa Wendy za mňa asi obetuje život.

Druhou knihou je Mariotovi dediči 3: Odhalenie (Marja Holecyová).
Kto sa ako prvý premení v zombie?
Mija. Och to je ďalšia hrozná vec. Prečo?! :D To jej snáď nestačí ten jej osud? Chce byť ešte aj zombie? 
Kto ma strčí do náručia zombíkom, aby sa zachránil? 
Grigo. To vôbec nie je nečakané. Hajzel jeden! Potom príde za ním môj duch a bude ho navždy mučiť až kým neumrie ukrutnou a hroznou smrťou.

Tretia kniha je Mrazivý bozk (Richelle Mead).
Idiot tímu...?
Dimitri. On a idiot? Vôbec nie. Oveľa viac by sa sem hodili úplne iné postavy. Rezignujem! :D
Mozog tímu...?
Christian. Noo...tak ten by možno aj na niečo chytré prišiel. A keď nie, aspoň by mohol tých zombíkov nechať zhorieť na popol.

Štvrtá kniha je Mechanický princ (Cassandra Clare).
Ošetrovateľ tímu...?
Nate. Myslím, že by sme dlho neprežili. Aspoň teda tí ranení.
Expert na zbrane...?
Will. Tak to sedí. Určite nám pomôže zachrániť sa. I keď neviem či Serafská dýka zabije zombíkov.

Posledná kniha je Rudá jako rubín (Kerstin Gier).
Bitkár tímu...?
Gideon. Hej no, tak ten sa biť vie. Určite by nám dopomohol k prežitiu.
Kapitán tímu...?
Teta Glenda. Jednoznačne zomrieme. A náš kapitán týmu ako prvý. Dosadila by som sem radšej niekoho iného. Ale čo už. Proste buď zomrieme alebo sa staneme všetci zombíkmi. Glenda však určite zomrie. :D

4 komentáre:

  1. Grigo, Will a Gideon sedia.:D Ale teda, chudák, Loki, Wendy, Mija...:D A Glenda to zaklincovala.:D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Hej tí traja úplne fantasticky pasujú :D Glenda to aj podľa mňa úplne zabila :D

      Odstrániť
  2. Tvůj blog byl přidán do nové tabulky obsahující knižní blogy a weby. Pokud máš nějaké otázky či reklamaci, tak se ozvy. Jakékoli změny prosím hlas.

    OdpovedaťOdstrániť