streda, 30. júla 2014

Mesačná chvastačka - júl 2014


Meme je od Judit.
Kúpené knihy: 
Ehm...no niežeby som bola nejaký psychopat, ale tento mesiac som kúpila až 6 knižiek. :D No nič, treba uznať, že moja peňaženka zaplakala. Prvou knihou, ktorú viacmenej kúpil môj brat, je kniha Odviaž sa! Môj bláznivý zápisník, po ktorom som pokukovala už dlhú dobu aj v angličtine. Ako ďalšie dve knihy sú Mechanický princ a Mechanická princezná, ktoré som potrebovala do série a boli úplne úplne skvelé. Tieto tri som kúpila v Martine na knižnom zraze. Tento mesiac som sa rozhodla zaregistrovať sa do knižnice (to mi trvalo tie roky) a keď už som bola v meste, tak som sa zastavila v Priore s jasným cieľom. V Martine sme súťažili o knižku Posol od Markusa Zusaka a tam ma zaujala. Tak som v Priore ulovila knihu Posol, za tri eurá (zase :D). No a potom som si dopriala ešte darček za vysvedčko (zase som si požičala od brata :D) a objednala knihy Rudá jako rubín a Modrá jako safír, ktoré už dlho chcem.
Btw. Ospravedlňujem sa za kvalitu fotiek, ale môj foťák je niekde na mne neznámom mieste, takže som musela fotiť mobilom. :D




Vymenené knihy: 
Konečne tu niečo je! Vymenila som dve knižky a obe na knižnom zraze. Knihu V pasci chcem už dosť dlho a keď ju Zuzka ponúkala, tak som neodolala a zobrala ju. Kniha Prozreteľnosť ma tiež zaujala aj obálkou aj všetkým, ale bola som veľmi sklamaná.


Darované knihy:
No, nie je to tak úplne kniha. Moja teta však bola v tábore a priniesla mi odtiaľ takúto vtipnú magnetickú záložku. Je skutočne pravdivá. :D


Vyhraté knihy: 
Nič stále nič.
Knihy na recenziu: 
Tento mesiac mi pribudli 3 recenzné výtlačky, za ktoré som rada. Prvá kniha prišla niekedy na začiatku a tou knihou je Bellman & Black, ktorá bola celkom zaujímavá, i keď niekedy nudná. Druhá je Slza od Lauren Kate, ktorá prišla včera alebo v pondelok, neviem presne, keďže som nebola doma. Vyzerá však kráááááásne. Za tieto dve knižky ďakujem vydavateľstvu Ikar. A tretia je kniha Červená pyramída od Ricka Riordana, ktorú mi zaslalo vydavateľstvo Fragment na skúšku. Taktiež prišla v pondelok alebo včera. Takže ďakujem pekne. Na obe knihy som zvedavá a Červenú pyramídu idem hneď začať čítať.


Všetky spolu: 
Za tento mesiac až 11 kníh. To je myslím, že najviac, odkedy mám blog. :D Ale nie som si istá. Vyzerajú však skvelo.



A čo vy? Koľko kníh vám pribudlo? :) :D 

 

18 komentárov:

  1. Ako pozerám samé dobré kúsky. Prozreteľnosť sklamala aj mňa :/ :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja som od nej čakal trochu viac :D keď už to bolo aj fantasy :D

      Odstrániť
  2. Naozaj to vyzerá super, aj ja chcem mať dakedy takú kopu. :D

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Za takúto kopku by som vraždila :) :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Oh..to dúfam, že mňa nezavraždíš :D

      Odstrániť
  4. Krásné knihy... ;)
    PS.Kdyby jsi chtěla 3.díl Drahokamů tak napiš. Já prodávám. Je úplně nový. Takže když bys měla zájem budu ráda ,když napíšeš. :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem :) A ďakujem aj za ponuku, ale idem si to objednať spolu ešte s jednou knihou :) Takže bohužiaľ nie... :)

      Odstrániť
  5. Odpovede
    1. Na tej nie je čo závidieť :) Bolo to úplne iné ako som čakala a vôbec sa mi to nepáčilo :)

      Odstrániť
  6. Ten zraz náš bol skvelý! A úžasné knihy! :-D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Bol bol! :D Dúfam, že aj ten v Trenčíne bude taký skvelý :) Diky :) :D

      Odstrániť
  7. Tak toto je naozaj nádherná kôpka kníh :)

    OdpovedaťOdstrániť