štvrtok, 3. júla 2014

Knižný zraz v Martine

Ako ste sa už iste dozvedeli z ostatných blogov, tak v včera (2.7.) sme mali v Martine knižný zraz. Dlho som sa naň veľmi tešila, pretože som mala šancu spoznať mnoho skvelých báb - blogeriek, ktoré boli všetky veľmi milé a sympatické. Stálo ma síce veľa úsilia prehovoriť našich aby ma pustili a vymyslieť odvoz tak, aby som necestovala sama.

Nakoniec som sa teda dočkala a asi o ôsmej ráno sme z Ráztočna vyrazili autom - smer Martin. Cesta trvala okolo hodiny, ale našťastie som to všetko v pohode stihla. Prišla som teda na vlakovú stanicu a tá bola prázdna, čo bolo divné, keďže baby tam už mali byť. Tak som teda zavolala Mati a zistila som, čo sa vlastne deje. Dozvedela som sa, že vlak bude asi hodinu meškať, no tak si to viete predstaviť. Neskôr prišli na stanicu Zuzka a Kristy, od ktorých som sa dozvedela, že vlastne prišli po mňa. Išli sme si sadnúť do skvelej kaviarne menom Kesta, ktorá bola skutočne úžasná a mali tam aj takú ich knižnicu. S babami sme začali kecať, nakoniec aj vymieňať knihy, na ktorých sme sa dohodli.

Potom už konečne prišli aj ostatné baby - Mara a Lila, Maťa, Christine, Nikee, Frankkie, Christie (Neliss), ktoré si k nám prisadli a už sme sa začali o všeličom baviť a vymieňať ďalšie knihy. Neskôr nám dali Christine a Zuzka kvíz, ktorý si pre nás pripravili a my sme mohli vyhrať knižky alebo záložky. Nakoniec vyhrali Maťa s Christie a tretie miesto zostalo mne, Mare a Lile. Ja som teda vyhrala záložky spolu s babami z Knižného neba a tak sme si ich rozdelili.

Rozhodli sme sa ísť najesť a potom konečne do kníhkupectiev. Dali sme si naozaj skvelú pizzu a Mara s Lilou a Frankkie si dali hranolky. A potom konečne hurá kníhkupectvá. Ako prvý sme navštívili Martinus, ktorý by som s radosťou celý vykúpila, ale tak to asi my všetky. Druhé nasledovalo kníhkupectvo Littera, kde som nič nekúpila. Posledné bolo to úžasné kníhkupectvo v Priore, kde boli zase zľavy, ale ja som aj tak kúpila knihy v plnej cene, pretože tie v zľave tak ľahko nenájdem že. Nakúpili sme a rozhodli sme sa, že si spravíme ešte spoločnú fotku (na každej vyzerám ako debil :D) a nakoniec sa Mara s Lilou už pobrali na vlak, tak sme teda išli všetky, keďže aj ja som už musela ísť a baby potom nechceli ísť vlakom samé.

Nakoniec poviem len to, že som rada, že som baby spoznala osobne, pretože boli skutočne veľmi milé a dúfam, že ešte sa na nejaký zraz dostanem a stretnem sa s nimi znovu.


Ja dám len spoločnú fotku, ostatné už dali baby. Zľava hore Mara, Lila; zľava v strede Neliss, Maťa a Christine; zľava dole Nikee, Frankkie, Zuzka a ja.


Celkovo mi do knihovničky pribudlo 6 kníh a z toho jedna bratova a Odviaž sa, ktorý som tiež sľúbila bratovi, ale budeme ju "ničiť" spolu. :D Takže Mechanického princa a princeznú som kúpila, pretože mi chýbali do série a ja som ich nutne potrebovala, Stratený svet v podzemí som vymenila so Zuzkou pre brata, V pasci som tiež vymenila so Zuzkou, Odviaž sa! som kúpila, Prozreteľnosť bola výmena s Nikee, Motýlik a Drakova přísaha sú požičané od Mati a záložky som vyhrala a jednu dostala v Martinuse spolu s kalendárikom.

Reporty od báb nájdete: Maťa, Neliss a Kristy

12 komentárov:

  1. Bolo fakt super, dúfam, že ti to vyjde aj nabudúce, ak to teda bude.:D Aaaa super prírastky si získala.:) :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja dúfam, že bude :D Ja viem :D Som za ne moc rada :D

      Odstrániť
  2. Takže obidve máme konečne princa, mne ešte treba princeznú :D. Tento zraz bol fakt perfektný a už sa teším na ďalší ! Teraz aby som ja vymýšľala ako presvedčiť našich, aby som šla do Trenčína :D.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Áno, konečne mám celú sériu :D Ja ich tiež budem musieť presviedčať, ale už som im to oznámila :D

      Odstrániť
  3. Najprv k stránke: Máš ju fakt super a fialovú zbožňujem, ale tak brutálne mi tento odtieň ťahá oči, že sa mi počas čítania slzili. Tak to je len taká prosba, či by si to nemohla dať trochu svetlejšie, aby som ešte viac neoslepla. :D

    A k zrazu: mali ste to vážne super. My sme už tiež pár zrazov mali v trochu menšom počte a vždy som sa zabavila a mohla kecať o knihách, koľko sa mi len chcelo bez toho, aby nado mnou niekto prekrúcal očami. Nie každý zvláda počúvať zopár hodín ódy o najlepších knihách, aké som kedy čítala :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Myslíš zosvetliť pozadie, alebo dať tmavšie toto pozadie príspevkov? :D

      Presne tak :D nikto sa nesťažuje :D ja dúfam, že na ten druhý prídeš už aj ty :D nech spoznám osobu, ktorá napísala taký skvelý príbeh :D

      Odstrániť
    2. Mne ťahá oči celá tá fialová... akože nemusíš to kvôli mne meniť, len si myslím, že viacerým to môže robiť na oči dosť zle. Je príliš žiarivá.

      Haha :D a pokúsim sa... ale nič nezaručujem, pokiaľ nemám zľavu na vlak a bus, nejako sa mi to neoplatí... dvadsať euro za cestu? :D za to si spravím dvojdňový zraz u seba doma a všetkých ešte aj nakŕmim do sýta :D

      Odstrániť
    3. Pripájam sa k tej fialovej. :D Ani tie čierne nápisy moc nevidno...

      Odstrániť
  4. Vypada to ma skvely den a hoavne velke nakupy! :))

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Wow super úlovky :-) Určite ste si to moc užili a muselo byť super :)

    OdpovedaťOdstrániť