štvrtok 10. júla 2014

1. narodeniny blogu

Takže ako ste sa mohli dozvedieť už z názvu, tak som tu s vami už rok! :D Za ten rok sa na blogu udialo dosť vecí. Získala som nejaké spolupráce, zverejnila som recenzie a dokonca som sa lepšie naučila písať tie recenzie. Objavila sa tu aj jedna súťaž, zopár tagov a nejaké projekty, ktorých som sa zúčastnila. 
Som rada, že som sa aj ja mohla zaradiť do blogerského sveta a neľutujem, že som založila blog.
Takto pred rokom som len tak sedela doma a nejako som začala hľadať stránky a blogy o knihách. Našla som ich veľké množstvo a všetky som poprezerala a zistila som, že čitatelia ešte nevymreli. Videla som, ako píšu recenzie, majú spolupráce s vydavateľstvami a hlavne milujú knihy presne tak, ako ja. Rozhodla som sa teda, že to tiež skúsim, veď tým nič nestratím. Tak som si teda založila blog, no kým som sa naučila narábať s bloggerom, to ma stálo mnoho nervov. Najprv som mala len aký-taký dizajn, ktorý som nejako sama vytvorila. Neskôr som videla, že nejaký Domčo robil pár blogerom dizajny a tak som mu aj ja napísala. Takže ďakujem Domčovi, že mi spravil veľmi pekný dizajn a môj blog nemusel vyzerať tak amatérsky. :D Ďalej by som chcela poďakovať Mati, pretože aj ona mi pomohla, keď som niečo nevedela. A v poslednom rade, chcem poďakovať vám, čitateľom tohto blogu, pretože keby viem, že blog nikto nečíta, tak by sa mi ho ani neoplatilo písať. A čo sa udialo za ten rok?

  • Publikovala som 102 príspevkov (103 spolu s týmto) 
  • Získala som dve spolupráce (ja viem, že je to málo, ale ja som rada aj za to) 
  • Na blogu sa objavilo 306 komentárov. 
  • Blog bol zobrazený 14 109 krát. 
  • Získala som 61 pravidelných čitateľov. 
  • Zverejnila som 62 recenzií. 
  • Do mojej knižnice pribudlo cez 60 nových kníh. 
  • Spoznala som skvelých ľudí a mnoho úžasných knižných blogov. 


Súťaž

A vzhľadom na to, že som vám tak veľmi vďačná, tak som si pre vás pripravila menšiu súťaž. Všetky knihy do súťaže venujem ja, z mojej knihovníčky.

Pravidlá:

-Zúčastniť sa môžu len čitatelia zo SR (prepáčte Česi, ale nie som milionárka, ale ak máte niekoho na Slovensku, kľudne sa zúčastnite, ale nezabudnite mi to napísať)
-Zúčastniť sa môžete iba raz, inak budú komentáre odstránené spolu s vašim prvým. 
- Nejdem ani písať, že od koľkých rokov sa môžete zúčastniť, pretože aj tak sa nikto nebude pýtať. :D
- Musíte splniť všetky podmienky.
-Výhercovia budú dvaja. Jeden si vyberie 2 knihy z ponuky a druhý si vyberie 1 knihu z ponuky. 
-Prvého výhercu vyberiem ja a druhého buď ja, alebo pomocou random.org (ešte si to rozmyslím).

Čo pre to urobiť?:

1. Do komentára napíšte meno/prezývku, pod ktorou chcete byť vyhlásený ak vyhráte.
2. Email, na ktorý vás budem môcť kontaktovať.
3. Odpoveď na otázku: Čo plánujete na leto? Odporučte mi niečo na letné čítanie.

Bonusové vstupy:

1. K základným odpovediam mi napíšte:
-Vaše meno, ktorým ma sledujete cez GFC.
-Pod akým menom sledujete FB stránku blogu ( https://www.facebook.com/BooksOfNaty?ref_type=bookmark )
-Zdieľajte súťaž (hocikde) a dajte link do komentára.

Ceny: 

-Škola noci 2: Zradená
-Škola noci 3: Vyvolená 
-Škola noci 4: Neskrotená
-Škola noci 5: Prenasledovaná
-Čierny sneh
-Ľadové oči
-Slzy anjela
-Dom smrti

-Nádherné tvory
-Nádherná temnota
-Prozreteľnosť
-Ochrankyňa
-Krásni a mŕtvi: Jonas

Dúfam, že sa vám ceny páčia a budete si vedieť vybrať. Súťaž trvá od 10.7. do 31.7 2014, čiže do konca tohto mesiaca. Výhercov sa dozviete 1.8 2014. Dúfam, že sa vám súťaž páči a ja vám všetkým ešte raz ďakujem. :) 


21 komentárov:

  1. 1. Zet
    2. zea.zuzu@gmail.com
    3. Plánujem si prečítať Arnarove deti, Žuvačkového kráľa, Slzu a Hostiteľa. Taktiež nevynechám ani Piatu vlnu. :)
    Mne sa na leto úplne hodí Top 8, pretože pri tomto čítaní si prídu na svoje hlavne dievčatá, ktoré už majú po krk kníh typu “Kedy mi už zavolá” alebo príbehy o hľadaní pána vyvoleného, pretože tento príbeh je úplným opakom doposiaľ spomenutých a stopercentne zaujme. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. 1. Nata
    2. bozikovanatasa9@gmail.com
    3. Takže na leto si plánujem prečítať Ak ostanem (chystám sa na to aj do kina, takže by sa patrilo prečítať si aj knihu :) ), Mayské proroctvo, na ktoré mi už pomaly sadá prach, Naprieč vesmírom, na ktorú sa veľmi ale veľmi teším, ďalej mám v pláne si prečítať aj Half Bad, Divergenciu či Hra o tróny. Určite si zaobstarám aj Mesto padlých anjelov a samozrejme ešte Pekelné stroje, na ktoré sa teším úplne mega najviac na svete. No to všetko až po prečítaní Piatej vlny :) A po čom moja dušička prahne je séria Paranormáli, ktorú neviem či toto leto budem mať k dispozícii :) No a čo by to boli za prázdniny keby som si neprečítala Harryho Pottera? :)
    4. GFC: Nataša Bôžiková
    5. Natuli Bôžiková
    6. https://twitter.com/pc_nata/status/487164711109017601

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Čo pre to urobiť?:
    1. Mariš
    2. vronkova.m@gmail.com
    3. Už som stihla prečítať Harryho Pottera (letná klasika) a teraz sa chystám na knihy od Cassandry Clare. Popri tom si chcem prečítať aj nejaké nefantasy knihy - Sladko v ústach, Paper towns, Will Grayson... Mám pripravenú aj trilógiu CHAOS.
    Na letné čítanie by som ti odporučila knihy z Evitypress, hlavne z edície Evitínka. Alebo zábavné knihy od Zdeny Frýbovej. A z fantasy trilógiu Temné hmoty (♥) :)
    4. Mariš
    5. Mária Vronková
    6. https://twitter.com/Maris_Vro/status/487180678568878080

    OdpovedaťOdstrániť
  4. 1. Smiley (Knižné Maniačky)
    2. terezickaciganikova@gmail.com
    3. Plánujem oddychovať a možno niekam vybehnúť na kúpalisko. Ale hlavne užívať si s priateľmi a čítať samozrejme, heh. Akorát čítam J.R.Ward - Posedlosť a je to pecka. Chystám sa na ešte veľa knížok a napríklad aj na Antibohyňu, ktorú mám rozčítanú.
    Odporučila by som ti knihy: Harlan Coben - Šesť rokov (tá je vážne super!), Tamara Ireland Stonová: Čas medzi nami (fakt oddychovečka) a ak si nečítala, tak určite Krásnu katastrofu, J.Lynn - Počkám na tebe. To si myslím, že sú skvelé knižky na leto, z každého žánru niečo. :)

    Bonusové vstupy:
    1. Smiley (Knižné Maniačky)
    Terezička Cigániková
    https://www.facebook.com/terezicka.ciganikova/posts/10202033355303926

    OdpovedaťOdstrániť
  5. 1. Kristy
    2. kristydrazovska@gmail.com
    3. Plánujem hlavne oddychovať. Som od prírody lenivý človek, no cez prázdniny som ešte viac :D. Chcela by som hlavne stráviť kopu času s mojím najlepším priateľom a samozrejme aj s ostatnými s partie. Ďalej chcem prečítať čo najviac kníh (čo nieje až také nesplniteľné :D). Určite moje plány zahŕňa aj dostať sa do Trenčína na zraz :).
    No ja sa chystám cez leto aj na klasiku, preto by som ti odporúčala Janu Eyrovu, Búrlivé výšiny... ďalej ak si nečítala, tak si určite prečítaj Kam zmizla Aljaška, Zlodejku kníh, Nádherné tvory, mohol by sa ti páčiť Hostiteľ. Nástroje smrteľníkov, alebo Pekelné stroje ti odporúčať nejdem, kedže tie poznáš určite, tak ako ja naspamäť :D. Cez leto chcem začať čítať aj knihy v Češtine - Volání netvora, žena v černém.. A chcem si prečítať Domov pre neobyčajné deti slečny Peregrinovej (viem, že sa mi to bude páčiť, preto odporúčam :D)

    Bonus :
    1. niesom si istá, ale myslím že Kristy Drážovská
    2. na FB pod Kristy Drážovská (prekvapivo :D)
    3. https://www.facebook.com/pages/My-life-my-world-of-books/240818142763072?ref_type=bookmark

    Ešte nikdy v živote som nevyhrala, verím že tento raz sa to podarí :).

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Vlastne odporúčať ti Nádherné tvory je blbosť kedže si ich už určite čítala :D

      Odstrániť
  6. 1)Adi
    2)adagdovin@gmail.com
    3)Cez prázdniny chcem toho prečítať čo najviac, pretože má čaká matura a vtedy nebudem mocť toho veľa prečítať:) čiže chcem prečítať ešte Mechanického princa a princeznú, taktiež sa chcem dostať k Experimentu a k Mestu nebeského ohna (i ked sa veľmi bojím ako to všetko skončí) dočítať Zelenú ako smaragd a mnoho dalších kníh, ktoré sa mi dostanú do rúk :) odporúčala by som ti, ak si ešte nečítala sériu Lux od J.L.Armentrout, ktorá sa mi strašne páči a vždy sa k nej rada vraciam :)
    Bonusové vstupy: Andrea Gdovin
    Andrea Analia Attanai Gdovinová
    https://twitter.com/analia1909/status/487300728219004928

    OdpovedaťOdstrániť
  7. 1.) Dominika Vilkovičová
    2.) domka.vilkovicova@gmail.com
    3.) Chcem oddychovať,baviť sa s kamošmi a samozrejme čítať :3
    Ja sa chystám čítať Kam zmizla Aljaška od Johna Greena (dokonalosť píše dokonalosť :3 ),Ostaň silná od Demi Lovato,knihu od mojej kamarátky,bohužiaľ som zabudla názov :/ a čo mi ešte spadne pod ruku :D
    Tebe odporúčam prečítať si Na vine sú hviezdy od Johna Greena (a pozrieť si aj film), Ghost girl a Denník odvážneho bojka :D

    Bonusové vstupy:
    1.) myslím,že Dominika Vilkovičová
    2.) Dominika Vilkovičová
    3.) https://www.facebook.com/dominiqua.vilkovicova?fref=nf

    Ďakujem,že sa môžem zúčastniť,ponuka kníh vyzerá zaujímavo :)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. E_V_E
    di_va22@azet.sk
    GFC: E_V_E
    FB: Evelin Kiss
    zdielanie: https://www.facebook.com/ReadLikeMe?ref=hl

    Čo plánujete na leto? - Konečne som si našla brigádu, tak dúfam, že tam vydržím dlho a zarobím peniažky na dovolenku 8) Inak už mesiac vlastne oddychujem, podarilo sa mi opáliť konečne, bola som biela ako Snehulienka 8D Chodím von s kamošmi a priateľom, čítam, pozerám seriály a filmy a toto sa budem snažiť dodržať ešte cez zvyšok leta 8P
    Odporučte mi niečo na letné čítanie. - Napr. Tweetni mi! je skvelá tenká zábavná knižka alebo Hex Hall séria, to je tiež vtipné a jednoduché. Keď zase niečo ťažšie, tak by som ti odporučila prečítať anglicky Being Jamie Baker. Je to skvelá fantasy, angličtina je ľahká a príbeh skvelý, ak si nikdy anglicky nečítala, tak je to správna knižka na začatie a navyše máš plno času cez leto, takže ja by som na leto odporúčala posilniť si angličtinu 8)

    Gratulujem k výročiu a prajem veľa šťastia do budúcna 8)
    Ceny sú krásne, ja by som brala Prozreteľnosť a Nádherné tvory a temnotu 8) Posledné 2 som si aj chcela kúpiť nedávno v zľave, ale nakoniec som uprednostnila iné knihy, tak mi bolo aj ľúto, že nevystali peniažky už 8(

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Aly
    aly.vikart@gmail.com
    Ja sa chystám cez leto byť hlavne, čo najviac vonku a zájsť na pár miest, na ktoré som sa tešila už veľmi dlho. :) Ako letné čítanie ti odporúčam napríklad super vtipnú sériu Drahokamy od Kerstin Gier, ktorej nechýbalo vôbec nič a leto sa úplne hodí. :)

    GFC: Aly V.
    FB: Mia CroftCullen Potter
    Zdieľam: https://twitter.com/AlyVikart/status/488054255241396225

    Pekná súťaž, ďakujem. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Gratulujem k 1. narodeninám :) Celkom dosť si dosiahla :)

    Timi
    ipearwebsite@yahoo.com
    Toto leto sa chystám na celkom veľa kníh, aj som celý zoznam písala na stránku. Tak aspoň niektoré spomeniem: Stratená nádej (úplne som sa zamilovala do jednotky, takže sa na ňu neskutočne teším), The Edge Of Always (tiež sa mi jednotka páčila), Prvá Strieborná Kniha Snov (uvidela som ju v knižnici a neodolala), Počátek (zaujala ma tá téma), Zber Kostí (vyzerá neskutočne dobre) a taktiež tu mám re-reading Nočných Lovcov :)
    A odporúčam ti jednoznačne sériu Noční Lovci, Beznádejnú, Cinder, Ak Zostanem, Pokrevní Pouta, Radšej Nikdy a sériu Mara Dyerová. Dávam ti na výber, všetky sú úžasné :)
    GFC: Timi
    FB: Timea Nagy
    A odkaz: neviem či to platí, ale všetky súťaže, v ktorých som prihlásená mám vypísané na stránke (myworld-books.blogspot.sk) na pravej strane v about blog :)

    OdpovedaťOdstrániť
  11. 1.Mony
    2.8monika8@zoznam.sk
    3.Nemám v pláne ísť niekde na dovolenku.Tú najlepšiu zažijem u nás v horách.Lesy,čerstvý vzduch,prekrásne lúky-už sa teším na dlhé túry s mojou vernou sučkou Lilly :)Takže my dve a príroda....čaká nás prekrásne leto :D
    3.Knihu,ktorú by som ti určite odporučila je Vykúpená láska od Francine Riversovej.Veľa mladých ju zaprie,kvôli dôležitej postave-Bohu(mám 20 a mňa to neodradilo:)-práve naopak-pritiahlo).Ani nevedia o čo prichádzajú.Je to najkrajšia a najromantickejšia kniha,akú som kedy čítala.Charaktery postáv,prostredie...všetko je dotiahnuté do dokonalosti.Majstrovské dielo! :)

    GFC:Monika
    FB:Monika Kvašňovská

    OdpovedaťOdstrániť
  12. 1. Baja
    2. baajushkaa@gmail.com
    3. Presné plány ešte nemám, ale určite plánujem prečítať veľa kníh, chodiť sa kúpať a opaľovať :-D nejaká tá zábava s kamarátmi a tak :-)
    Odporučila by som ti prečítať Dublin street od Samanthy Young, ktorú som nedávno prečítala aj ja a Nočný cirkus od Erin Morgenstern.

    GFC: Bajushka Kováčová

    OdpovedaťOdstrániť
  13. 1. Maggie
    2. magdalena.ondruskova@centrum.sk
    3. budúcu sobotu odchádzam do tábora a tak :D Odporučila by som ti hm, Iba jeden deň a Iba jeden rok čo sú úplne dokonalé knihy a takisto Medeného jazdca (ak si to ešte nečítala), ktoré mám ešte len rozčítané ale už teraz sa mi to veľmi páči
    GFC: Maggie Hemmings
    FB: Magdaléna Ondrušková
    -Zdieľanie: https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=306549286180368&id=272843229550974

    OdpovedaťOdstrániť
  14. 1. Tinuš
    2. kika14598@azet.sk
    3. Tak chorý človek ako ja má len na pláne ísť do kúpeľov. :-) Strávim tam celý august a už teraz mám dilemu, koľko kníh si tam zoberem ("Keď prečítam jednu knihu za dva dni, koľko ich potrebujem, mami?" :D ) Beriem si tam straaašne veľa kníh - samozrejme s knižnici, lebo by som to peňažne neutiahla. :D
    Určite ti odporúčam knihy: Na vine sú hviezdy- <3 krásna kniha o rakovine v ktorej som sa našla, keďže mám tiež podobnú chorobu...potom knihu Beznádejná...potom Maybe Someday- kniha je preležená len na blogu, ale tiež som sa v nej našla a je moja naj kniha, pretože som tiež nepočujúca :3 Ďalej sú to knihy od slovenských autoriek Adonis v tričku a Sprevádzačka. :-) Ak sa ešte zmestí :D , tak určite kniha London Road...požičala mi ju kamoška a prečítala som ju za jeden a pol dňa <3
    A ešte :D :D :D Moja naj naj naj kniha Neodolateľné vábenie... :3 :3 knihu, ktorú som začala ráno čítať a večer o šiestej som ju mala prečítanú <3 Niečo neskutočne nádherné.
    4. Kikuška Kika Hulinová- sledujem ťa cez FB :*

    OdpovedaťOdstrániť
  15. 1. Foxy
    2. d.lesniakova@centrum.sk
    3. nič :( Prerábame byt, takže nikam nejdeme. a im lonely person, no friends, takže často niekam poslednú dobu nechodím :D akurát v auguste mám brigádu tak aspoň niečo :D A čo ti odporúčiť.... no napríklad Scoring Wilder od R.S. Grey, The Duff od Kody Keplinger, A Midsummers nightmare tiež od Kody Keplinger, Maru Dyer od Michelle Hodkin veľa toho :D
    GFC - Foxy
    FB - Denisa Lesniaková
    https://www.facebook.com/danybooks

    OdpovedaťOdstrániť
  16. 1. Knihomoľ
    2. srdiecko24@gmail.com
    3. na leto plánujem určite nejaký výlet v Tatrách, tam chodím totiž vážne rada :-). No a potom plánujem prečítať kopu skvelých kníh. Určite to bude Príbeh čarodejnice, aj keď som to už čítala, ale páči sa mi, tak sa k nej určite vrátim.Neviem, či si ju už čítala, ale ak nie, môžem odporúčiť :-).
    FB - https://www.facebook.com/viktoria.vikovas
    Zdielané na fb Viktoria Vikovlas (ten istý link, ako hore)

    OdpovedaťOdstrániť
  17. 1. Veronika Dedíková
    2. veronikadedikova@gmail.com
    3. Na leto neplánujem skoro nič, keďže môj snúbenec je v Nemecku, iba dovolenka s našimi a Praha. A odporúčam knihy od J. Lynn tie sa podľa mňa na leto úplne hodia . :))))

    OdpovedaťOdstrániť
  18. 1. Perla
    2. Perla28895@gmail.com
    3. Na leto hlavne plánujem čítať čo najviac kníh :)

    Pretože máš rada fantasy tak by som ti odporučila:
    + duológiu Eon a Eona od Alison Goodman - je to skvelý fantasy príbeh inšpirovaný čínskou kultúrou plus sú tam draci :)
    + Dcéru dymu a kostí od Laini Taylor
    A okrem tohto žánru ešte:
    + Stopárovho sprievodcu galaxiou - skvelá, veľmi vtipná séria, je tam veľa britského humoru a je to sci fi žáner :)
    + Fangirl od Rainbow Rowell

    OdpovedaťOdstrániť
  19. Casion
    casionangelova@centrum.sk
    Cez leto mám brigádu, takže toho veľa nestíham, ale inak chodievam von s kamoškami a sem tam na nejaké okolité hrady/zámky. Z kníh ti odporúčam napríklad niečo zo série Divergencia, Volanie Kukučky ak chceš niečo detektívne, sériu Hraničiarov učeň, Nočný cirkus... :-)

    OdpovedaťOdstrániť