nedeľa 29. júna 2014

Mesačná chvastačka - jún 2014

Meme je od Judit.
Kúpené knihy: 
Tento mesiac som kúpila len 1 knižku a potom mi prišla objednávka z Gorily.sk ešte z mája. Takže berme to tak, že 3 knižky. Prvou knihou je Rezistencia, keďže som dočítavala Divergenciu, tak som si povedala, že si kúpim rovno aj Rezistenciu aj Experiment, nech mám aspoň jednu sériu kompletnú. :D Knižky som už obe prečítala, páčili sa mi menej ako Divergencia, ale táto séria patrí medzi moje obľúbené. A prišli mi s nimi aj záložky, z čoho som bola absolútne happy. Treťou knižkou je kniha Tovar od slovenskej autorky Tatiany Melasovej, ktorá vlastne opisuje svoj život, ako bola závislá na drogách a čo pre to musela robiť, trpieť a pod. Veľmi silný príbeh a recenziu už nájdete na blogu.



Vymenené knihy: 
Nič. Ale budúci mesiac možno budú! :D
Darované knihy: 
Tento mesiac mi tiež niekto daroval knižku. A len tak! Bola som na návšteve u môjho uja a tety a oni tam mali Pána prsteňov: Spoločenstvo prsteňa. A tak mi len tak povedali, že si ho môžem zobrať ak chcem. No a povedzte že by ste nebrali. To je ešte myslím, že to prvé vydanie u nás na Slovensku. Je tam ešte taká stará značka Slovartu. :D

Vyhraté knihy: 
Huráá! Nevyhrala som zase nič. :D
Knihy na recenziu: 
A teraz potlesk! Pretože som uzavrela spoluprácu s Ikarom či oni so mnou? :D No to je jedno. Proste mám novú spoluprácu a poslali mi dve knižky. A keď som sa dozvedela, že mám spoluprácu, tak som skákala dva metre do vzduchu. A to doslova! :D No poďme k tým knihám. Ako prvá mi prišla kniha Netopierí muž od Jo Nesba. Bola som na ňu zvedavá, keďže všetci vychvaľujú Nesba, tak že skúsim. Druhou knižkou je Silo, ktoré mi prišlo v stredu tento týždeň a som naň veľmi zvedavá. Dystópia juchúú! :D Nejako som sa rozčítala dystópie. :D Takže ešte raz ďakujem Ikaru!

Všetky spolu: 
Taká malá šesť- knižková kôpka. A ja mám nehoráznu radosť. :D


Čo pribudlo vám? :) 


11 komentárov:

  1. Ten Pán prsteňov je nádherný. :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Vyzerá skvelo :D Ale v skutočnosti je už taký vyblednutý :D proste poznačený tým vekom :D

      Odstrániť
  2. Tak mne nepribudlo nič :) Teším sa na recenziu na knihu Silo..dúfam, že to bude dobrá kniha.Gratulujem aj k tak malému úlovku :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja som na Silo tiež strašne zvedavá :D Ďakujem :D

      Odstrániť
  3. Super kúsky a záložky sú krásne ! :) Ten Nesbo vyzerá skvelo !!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Z tých záložiek som bola asi najviac happy :D Vyzerá úplne skvelo aj naživo :D

      Odstrániť
  4. Oó dostať Pána prsteňov len tak ? jeeej. Silo prišlo aj mne :) A tie záložky mám aj ja..., potešili ma hlavne s témou Pulp Fiction :)

    OdpovedaťOdstrániť