nedeľa, 22. júna 2014

Bloger TAG (2)

Ahojte. Raz som už tento tag dávala, ale keďže som (ne)dávno bola nominovaná od Roberty z blogu Knižné maniačky, tak som sa rozhodla, že ho spravím ešte raz, keďže ju určite zaujímajú moje odpovede na jej otázky. Nech nezostane ukrivdená. Ja viem, ja viem nominovaná som bola asi tak pred týždňom a mohla som tento článok pridať skôr. Lenže ja som tak strašne lenivá, že sa mi nechcelo celý týždeň ani čítať, ani písať články, nechcelo sa mi vôbec nič. V tomto článku budú len odpovede na jej otázky, žiadne fakty o mne ani nič. Takže ešte raz ďakujem Roberte. :D

Odpovede: 

1. Máš nejakú obľúbenú postavu? Či už filmovú alebo knižnú? 
Strašne moc. Ja si v každej knihe/filme/seriály nájdem obľúbené postavy, takže vymenovávala by som ich tu ešte ďalšie dva dni, tak ti dám len pár. Určite taký Draco Malfoy (HP), Tris (Divergencia), Mija a Miseag (Mariotovi dediči), Percy, Annabeth, Thalia, Luke (Percy Jackson), Will Herondale (Pekelné stroje), Rose, Adrian, Dimitri (VA), Katniss (Hry o život). No proste hovorím, že ich je veľmi veľa. Takto by som mohla pokračovať ešte dlho.

2. Mala si niekedy sto chutí hodiť knihu o stenu či už kvôli postave alebo deju? Ak áno tak ktorú? 
Ráta sa, aj keď som mala nervy na autorky (vrahyne)? Asi áno. Určite na konci Mariotových dedičov som mala sto chutí otrieskať ju všade. Uvedomila som si však, že ten koniec je tak krásny, až je strašne hnusný. Aj pri takej Rowlingovej som chcela párkrát hádzať. Toľko mŕtvych obľúbených postáv.
Čo sa však týka hrdinky, tak to bola určite kniha Ľadové oči, kde mi hlavná hrdinka s jej naivitou išli strašne na nervy.

3. Ako si sa dostala k bloggovaniu? 
Vzhľadom na to, že ja žijem v takej časti Slovenska menom Ráztočno, kde je slovo kniha pre všetkých tabu, tak som sa nemala s kým porozprávať o tých daných knižkách. Tak teda som raz v lete išla na internet a pozrela som si, či sú nejaký knižné stránky/blogy. Vyhodilo mi ich veľmi veľa a ako som ich tak prechádzala, tak som objavovala ďalšie a ďalšie. Nakoniec som sa teda rozhodla, že to skúsim aj ja. Veď tým nič nestratím. A tak to začalo. :D

4. Máš nejakú vytúženú spoluprácu, ktorú by si chcela mať? 
Samozrejme. Určite s albatrosmedia, pretože oni vydávajú také úžasné knižky so skvelými obálkami, ktoré by som určite chcela mať doma. Veľmi mi som však chcela aj so Slovartom, ktorí majú tiež absolútne úžasné knihy so super obálkami. Tieto dve by som chcela asi najviac.

5. Máš obľúbeného slovenského autora? Ak áno tak ktorého?
Stopercentne je to Marja Holecyová, ktorej príbeh ma tak strašne chytil za srdce, že to bola jediná séria, pri ktorej som revala. Dvakrát. A ešte aj Mirka Varáčková píše veľmi dobré knižky.

6. Keď si vybavíš prázdniny, akú knihu si s nimi spojíš? 
Myslím, že Harry Potter Filmové čary. Vtedy bolo leto a ja som od brata krvopotne vypýtala peniaze na túto knižku. O pár dní, keď prišla, tak som bola za 5 minút na pošte a platila balík. A potom som ju celé leto obdivovala. Myslím, že vždy ma napadne táto.

7. Koľko času denne tráviš čítaním kníh? 
Ako kedy. To záleží od toho, koľko času vlastne mám. Ak mám veľa učenia (ešteže už idú prázdniny), tak neprečítam ani stránku. Ani keď som vonku s kamarátmi nestíham čítať, takže to záleží od situácie. Naopak niekedy prečítam knihu za deň. Takú Upírsku akadémiu som mala prečítanú za jedinú sobotu.

8. Čím si chcela byť, keď si bola malá? 
Všetkým možným. Doktorka, kaderníčka, zverolekárka, čašníčka. Všetko na čo som mala v danú chvíľu náladu. :D

9. Čo alebo kto ťa inšpiruje? 
Všeličo. Príroda napríklad. Keď len tak sedím na lúke pri našej chatke, tak sa mi myšlienku uberajú rôznymi smermi a v takom tichu a kľude ma vždy niečo napadne. A kto? Ľudia. Falošní ľudia, klamári, podrazáci a títo všetci.

10. Kde sa vidíš o takých 5 rokov? 
Netuším. Ja budem rada, keď o tie 4 zmaturujem. Možno prepadnem a budem maturovať až o 5 rokov. Skutočne neviem. Možno by som chcela mať napísanú a vydanú knižku. Takto nad budúcnosťou vôbec nerozmýšľam. :D 

4 komentáre:

  1. Ďakujeme, že si sa zapojila :P a vôbec nevadí, že trošku neskôr heh
    Pekné odpovede ! :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja som chcela aj skôr, ale tak lenivosť :D

      Odstrániť
  2. Hlavne s tou vydanou knizkou, ale i s maturitou budu drzet palce :))

    OdpovedaťOdstrániť