sobota 31. mája 2014

Mesačná chvastačka - apríl, máj 2014


Meme je od Judit.

Ďalší mesiac (v mojom prípade dva) je za nami a ja sa opäť idem chvastať. Čo sa týka apríla, tak ten nebol moc bohatý. Za celý apríl som získala len 3 knižky. Máj bol však oveľa lepší, pretože som bola v Londýne a tam som mohla v pohode nakupovať a mala som aj narodeniny, takže som dostala aj jeden darček v podobe knihy a dva mi ešte len prídu. :D
Kúpené knihy: 
Takže za apríl som získala tri knižky. Zo školy sme boli na výlete v Bratislave, lebo tam bol nejaký veľtrh študentských spoločností a keďže sme obchodná akadémia, tak nás tam zobrali a tak ďalej no. Rozchod sme mali v Avione a ja som spolužiačky okamžite zatiahla do Panta rhei. Nakoniec som tam kúpila knižky Bohovia Olympu: Proroctvo a Bohovia Olympu: Neptúnov syn. Knižky mám už prečítané a recenzie nájdete na blogu, kde sa dozviete, že sa mi obe páčili. Na začiatku apríla som ešte kúpila Mesto popola, ale keďže ho má požičané kamarát, na fotkách ho neuvidíte.


V Londýne som tiež bohato nakupovala a tie kníhkupectvá, no to je proste ráj. Najprv som zohnala knihu The perks of being a wallflower za £4.00 a tak som to proste musela kúpiť, keďže v slovenčine by som ju snáď nikdy nekúpila. Potom sme ešte so spolužiačkou zohnali za £1.00 knihu The boy in the smoke od Maureen Johnson. Zistila som, že je to nejaká novelka ku knihe Meno ruže a Šialenstvo, ale to je teraz už jedno že.


Keď som sa tak ďalej prechádzala v kníhkupectve a došla som ku tej Fantasy sekcii, tak som tam videla sériu PJ a pri nej boli také malé knižky. A keď som videla, že sú to denníky polobohov aj k Percymu a aj k Bohom Olympu, tak si viete predstaviť moju radosť. Takže ďalšie sú knižky Percy Jackson: The demigod files a Heroes of Olympus: The demigod diaries.


Poslednou knihou, ktorú som kúpila je Game of Thrones. Lenže nie je to tá kniha s príbehom. Je to niečo ako máte Harryho Pottera Filmové čary. Táto knižka je približne rovnako veľká a sú tam rodokmene všetkých rodín, veci z natáčania a písané niečo o každej postave. Ešte som to nečítala, takže presne neviem. A ešte keď bola zlacnená z £25.00 na £10.00, tak proste neberte to. Kamarát sa na mňa pozeral ako na debila, keď som sa z toho tešila. :D A tá knižka aj krásne vyzerá.


Vymenené knihy: 
Ako inak nič.
Darované knihy: 
Mala som narodeniny a darovali mi dve knihy. Samozrejme ja inteligentná som jednu zabudla odfotiť. Prvou knihou je Eona: Posledná zaklínačka drakov a keďže moja teta si nevie zistiť, že je to druhá časť série, takže musím zháňať prvú časť. A druhou knižkou je dobre známa Divergencia, ktorú mi darovala moja úžasná kamarátka Simonka (zase :D). Táto kniha sa mi tiež veľmi páčila a recenzia je na blogu.


Vyhraté knihy: 
Nevyhrala som nič a to som sa znovu zapojila do mnohých súťaží. :D To moje večné šťastie. :D
Knihy na recenziu: 
Vôbec neviem čo je s tým Ikarusom. -_-
Všetky spolu: 
No nie sú úžasné? :D



A čo vaše knižné úlovky? Pochváľte sa mi. :D 

13 komentárov:

  1. Moc pěkné přírůstky. Závidím ti snad jen toho Percyho anglického :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Veľmi sa teším, keď sa k nemu dostanem :D

      Odstrániť
  2. Tie anglické okolo Percyho a Game of thrones sú úžasné :D Keby si sa ich chcela zbaviť, tak si na mňa spomeň :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja viem že sú :DD Pochybujem, že by som sa ich niekedy chcela zbaviť :D Ak áno, tak viem pre koho ich odložím :D

      Odstrániť
  3. The boy in the smoke vyzerá vážne super ! :) táá obálka

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Na mňa si môžeš spomenúť, keby si nechcela Charlieho. :D Mne sa veľmi páčil. :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Aj mne sa páči zatiaľ :D len nestíham no :D

      Odstrániť
  5. Deníky postav z PJ a BO? :OO To musim sehnat, je mi jedno, že je to anglicky! :D Ale tohle musim mít!
    Jo a nominovala jsem tě do Bloger TAGu, tak se zapoj. ^^

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja som to tiež hneď musela mať :D Zapojila som sa :D

      Odstrániť
  6. Božé ! :o Závisť!!! Hlavne za tie Percy-ovky a Bohov:3 ...+ charlie...:D tento prispevok som nemala radšej vidieť

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Za tie som mala najväčšiu radosť :D Len kým sa k ním dostanem :D

      Odstrániť