sobota 5. apríla 2014

Mesačná chvastačka - marec 2014

Meme je od Judit.
V marci som dokopy získala 5 kníh. Ja viem, nie je to nič moc, ale ja z nich mám neuveriteľnú radosť, pretože ich už veľmi dlho chcem a teraz som ich zohnala. Chcela som si kúpiť, aj Upírsku akadémiu 3, ale akosi mi to nevydalo a rozhodla som sa, že si ju kúpim spolu so 4 v lete. :D

Kúpené knihy: 
Kúpila som 4 knihy a to všetky z jednej série od drahého Ricka Riordana. Áno, je to séria Percy Jackson. Na bazoši som našla jednu knihu po 7 eur, tak som tej tete napísala, že by som mala záujem o posledné tri časti. Kliatba Titanov, Boj o labyrint a Vojna bohov. Spolu boli za 21 eur + ešte poštovné, ale to je detail. Za polovičnú cenu mať tieto knihy, no nekúpte to. Mamka nebola nadšená, ale predýchala to. Bola som však sklamaná, že 3. časť má škrabance na obálke, keď teta písala, že sú úplne nové. Ale aj to som prežila, pretože na obálke moc nezáleží.:D  Nakoniec som bola ešte v Priore kúpiť Atlas na geografiu (ktorý sme aj tak nepotrebovali, ale hlavná vec, že keby ho nedonesiem, tak schytám za 5:D) a už som mala v ruke UA3, keď som zbadala, že Zlodej blesku je za neuveriteľné 4 eurá. Nemohla som ho tam nechať len tak ležať a odísť.




Vymenené knihy:  
Znovu je tu prázdno. :D
Darované knihy: 
V apríli aj v máji sa tu vyskytnú. :D V apríli vám nepoviem prečo, to sa dozviete až v chastačke a v máji mám narodeniny. :D
Vyhraté knihy: 
Jedna by sa našla. :D Ešte niekedy na jeseň mala Syki súťaž, myslím, že bola k 3 rokom blogu. :D A v marci mi pekne prišla výhra. Je to anglická kniha a je to 4. časť z nejakej série o upíroch, takže keď si zoženiem 3 predchádzajúce, tak môžem začať čítať. :D Kniha sa volá Kiss the Night Goodbye, napísala ju Keri Arthur a je zo série Nikki & Michael a viem, že je to o upíroch. :D Takže ak ste to niekto čítali, napíšte mi, či sa mi oplatí zháňať predchádzajúce časti. :D



A Syki prihodila ešte 2 záložky a nálepku z Albatrosu. :D





Knihy na recenziu: 
Aj tie mali prísť. Majú prísť už od januára od Ikarusu a oni proste neposielajú a ani neodpisujú. Mali mi poslať PJ1, ktorého som si kúpila, Mesto popola, ktoré mám už tiež kúpené a ešte Mesto skla a Reset, ktoré si tiež chystám kúpiť, lebo kým by to oni poslali, tak ja budem mať už fúzaté deti. :D Takže tak. :D
Všetky spolu: 
Ten Percy vyzerá v poličke úžasne. :D




5 komentárov:

  1. pěkné úlovky Percyho Jacksona, já teď půjdu číst Moře nestvůr. :))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja som rada, že som ich konečne zohnala :)) :D Na More oblúd som zvedavá :D

      Odstrániť
  2. A čo ak ti naozaj niekedy tie knihy prídu? :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Dám ich do súťaže, alebo predám :DD

      Odstrániť
  3. Nádhera. :) Sérii Percyho chci číst znovu. :) Pořádně jsem přečetla pouze jedničku a dvojku. :) :D

    OdpovedaťOdstrániť