sobota, 1. marca 2014

Mesačná chvastačka - január, február 2014


Meme je od Judit.
Tieto dva mesiace neboli moc úrodné na knihy. Pribudlo mi ich za celé dva mesiace len 5, čo je podľa mňa dosť bieda. Vo februári som si chcela ísť kúpiť Upírsku akadémiu 3,  ale nestihla som, takže ju uvidíte až v marcovej chvastačke. Poďme na to.

Kúpené knihy: 
Kupovala som pomerne dosť, keďže som mala ešte nejaké peniažky z Vianoc. Prvou knihou je Percy Jackson: More oblúd (áno zase som kúpila 2 časť, predtým ako som mala prvú). Na Percyho som veľmi zvedavá, ale najprv musím zohnať 1. časť. Ďalšou knihou je Krásni a mŕtvi: Jonas, ktorú som našla za 3 eurá na stránke Fragmentu, tak som ju proste prihodila k tomu Percymu. Túto knihu som už prečítala a ohodnotila ju pomerne dobre, ale viac sa dočítate v recenzii.


Niekedy začiatkom februára som bola v meste (sama neviem prečo :D) a musela som sa znovu zastaviť v kníhkupectve. Rozhodla som sa kúpiť si Nadpozemskú, ktorú už chcem veľmi dlho a našla som knihu Pod vražednou oblohou od Veronici Rossiovej za euro, tak som ju proste zobrala.


Vymenené knihy: 
Nič.
Darované knihy: 
Nebola  žiadna príležitosť na darovanie kníh. :D
Vyhraté knihy: 
Túto knihu sa mi podarilo vyhrať ešte v decembri u Mimi, tuším to bola vianočná súťaž. Vyhrala som knihu Medzi odtieňmi sivej, ktorá sa odohráva v období druhej svetovej vojny. Táto kniha sa mi veľmi páčila a ak chcete vedieť viac, tak tiež čítajte recenziu.


Knihy na recenziu: 
Na recenzné výtlačky od Ikarusu čakám už druhý mesiac, takže dúfam, že v marci už konečne prídu. Medzi nimi má byť Percy Jackson 1 a preto som si ja kúpila druhú časť, ale keby som vedela, ako dlho to bude trvať, tak si kúpim najprv tú prvú.
Všetky spolu: 
Takže toto je moja malička kôpka.


A čo sa vám podarilo získať? :) :D 

10 komentárov:

  1. Nadpozemská je úžasná. Aj Percy Jackson :3 I keď dvojku mám práveže rada najmenej :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja som na Percyho strašne moc zvedavá už dlho :D

      Odstrániť
  2. Nadpozemská a Pod vražednou oblohou sú úžasné! Som v šoku, že bola kniha za euro, veľmi dúfam, že bude vydaná aj 3ka, pretože a túto dystopickú sériu milujem 8)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. U nás v Priore je všetko možné :D Ja som na tú knihu veľmi zvedavá, pretože takmer všetci tvrdia, že aká je to skvelá dystópia :D

      Odstrániť
  3. Odpovede
    1. Ja som na ňu strašne zvedavá :D ale najprv musím dočítať Prekliatie vlkov :D a pravdepodobne aj VA3 :D

      Odstrániť
  4. Wow, dnes na blog zveřejním také svou měsíční chvástačku a nechápu to, protože z mých 7 nových přírůstků jsou 3 shodné s těmi tvými. Je to Nadpozemská a V šedých tónech, mno a pak mi také přibyl Percy Jackson, sice třetí díl, tedy Prokletí Titánů, ale stejně to nechápu, že se s tebou tak hodně shoduji. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Nadpozemskou ti závidím. :) V šedých tonech je nádherná kniha. :)))) Percy je taky super. :)
    Krásné kousky. :))

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Pod vražednou oblohou za euro ? :O (aj ja chceeem) A aj mne tohto mesiaca pribudla Medzi odtieňmi sivej :D A nadpozemská má super obálku :)

    OdpovedaťOdstrániť