nedeľa, 19. januára 2014

On my wishlist #11

Meme je od Book Chick City.
V poslednom čase je toto meme jediná vec, ktorú na blogu publikujem. A dôvod? Nestíham. Blíži sa polročné vysvedčenie a moje známky nie sú moc dobré, takže sa len učím a prečítam tak 2 kapitoly za deň a niekedy vôbec. Draki čítam už týždeň, ale sľubujem, že do nedele bude rcenezia! :D


Ja viem, ďalšia Rowlingová. :D Ale tak ja nemôžem za to, že vydáva nové knihy a ja ich nestíham kupovať. Na túto som však zvedavá ešte viac, ako na Prázdne miesto.


Toto je novinka, ktorú chystá CooBoo a mňa tiež strašne zaujala. Anotácia aj obálka sú zaujímavé, takže uvidíme. 

5 komentárov:

  1. Obe moc chcem, obe ma moc lákajú :3

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Etiketu taky moc chci. Má nádhernou obálku. L :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Volanie kukučky ma dosť láka, sama neviem prečo:)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Kukučku chcem aj ja, rovnako ako Prázdne miesto :) som zvedavá ako Rowlingová v písaní pokračuje :)

    OdpovedaťOdstrániť