nedeľa 12. januára 2014

On my wishlist #10

Meme je od Book Chick City.



Táto kniha ma obálkou absolútne nezaujala, ale akonáhle som si prečítala anotáciu, vedela som, že si ju musím prečítať, pretože zombíkov mám všeobecne rada. :D Takže som zvedavá, kedy sa k nej dostanem.




Kto by odolal Rowlingovej? :D Všetci sme vyrástli na jej príbehu o čarodejníkovi s jazvou v tvare blesku na čele a určite nás zaujíma ako sa popasovala so svojou ďalšou knihou. :D Takže ja som na ňu naozaj strašne zvedavá.

5 komentárov:

  1. Les Kostí (tak ako všetky pokračovania) stoja za to :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Les kostí ma nebavil, Prázdne miesto som čítala a nebolo to zlé, ale zbytočne natiahnuté :D

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Prázdné místo jsem se nedonutila dočíst, protože mě nebaví číst o nudných lidech, tak jsem zvědavá, jak se ti to bude líbit :D

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Prázdne miesto by som si rada prečítala, zaujíma ma ako sa autorka pohrala aj s inou tématikou :))

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Prázdne miesto by som chcela aj ja :)

    OdpovedaťOdstrániť