utorok, 31. decembra 2013

Zhrnutie - rok 2013

Tento rok pre mňa dosť znamenal. V roku 2013 som začala blogovať a nečakal som od toho veľa. Myslela som si, že ma to bude baviť tak mesiac, možno dva a seknem s tým. Všetko sa však zmenilo a mňa blogovanie začalo baviť. Bolo to tak. :D Jedeň deň cez letné prázdniny som len tak behala po nete a narazila som na jeden knižný blog. Bol to blog Svet kníh a pomocou neho som objavila ďalšie a ďalšie. Dokonca som našla aj blogera z Prievidze, čo ma prekvapilo, pretože ja žijem v takom zapadákove, že som si myslela, že tu naozaj vôbec nikto nečíta a som tu jediná. Knihy som mala veľmi rada a keď som videla tie blogy, tak som si povedala, že prečo to neskúsiť. Teraz som moc rada, že som začala. Môj blog má už v januári pol roka a ja tomu nemôžem uveriť. V blogosfére som bola nováčik a nikdy som nič nerobila s dizajnom, takže som mala zo začiatku naozaj otrasný dizajn. Neskôr som však napísala Domčovi, o ktorom som videla na blogoch, že robí dizajny a on bol ochotný spraviť aj mne. A dokonca takýto veľmi pekný, čiže touto cestou sa chcem Domčovi znovu poďakovať.
Za toho pol roka mám 5743 návštev, 25 pravidelných sledovateľov, zverejnených 80 príspevkov už aj s týmto a celkovo 109 komentárov. Za toho pol roka som prečítala 37 kníh a napísala 31 recenzii. Pritom mi do knihovníčky pribudlo okolo 50 kníh a a teraz ich tam mám celkovo presne 60 kusov. Ja viem, že to nie je nič moc, ale mne to robí neuveriteľnú radosť.
Tiež som uverejnila niekoľko (pre mňa) zaujímavých tagov a zúčastnila som sa Jesennej výzvy. Tiež pravidelne uverejňujem Mesačnú chvastačku a On my wishlist, čo sú asi jediné meme, ktoré pridávam naozaj pravidelne.
Ďalej som našla skvelých blogerov ako je Maťka, E_V_E, Judit, Domčo, Veronika, laurdes, Mona, VeEee, Wanderer a mnoho mnoho ďalších. Naozaj nemám chuť ich tu všetkých vypisovať, ale môžete sa naboku pozrieť, ktorých navštevujem a sledujem. To samozrejme tiež nie sú všetci, takže by som mala aktualizovať zoznam. :D
Čo sa týka písania recenzii, tak v tom myslím, že nie som bohvieaká dobrá ako ostatní blogeri. Tiež si však myslím, že píšem o dosť lepšie, ako keď som začínala a dúfam, že sa to ešte zlepší.

A čo nový rok?
Na nový rok plánujem prečítať aspoň 80 kníh, doplniť si knihovníčku a kúpiť si úplne nový knihovníčku, takže dúfam, že to výjde. Taktiež by som rada dala viac súťaží, zapojila sa do viacerých projektov a možno začnem pridávať aj viac memes a tiež začať čítať aj anglické knihy.
Neviem, ako to bude s príspevkami kvôli škole. Cez týždeň ich bude málo a možno žiadne, ale cez víkendy určite budú recenzie. Každý víkend tipujem. Tiež budem na blogu menej vo februári, pretože idem na lyžiarsky a tiež v máji tu budem menej, lebo máme výlet do Londýna, takže potom možno nastavím nejaké príspevky alebo tu proste nič nebude.
Dúfam, že uzavriem aj nejaké spolupráce a zlepším sa v písaní tých recenzii.
Nakoniec vám všetkým ďakujem, že navštevujete môj blog a komentujete príspevky. Robí mi to neuveriteľnú radosť, keď vidím, že niekto môj blog číta a vie o ňom. Takže ďakujem.

Nakoniec šťastný Nový rok a poriadne oslávte. 

1 komentár:

  1. Ďakujem, že si ma spomenula, ja som rada, že som narazila na tvoj blog :3 a náhodou píšeš dobre, to sa bude časom zlepšovať :) Šťastný Nový rok aj tebe :)

    OdpovedaťOdstrániť