piatok 13. decembra 2013

Vianočný Knižný Tag

Tento tag vytvorila Zet.
Takže keď už sú tu zachvíľu tie Vianoce, rozhodla som sa zapojiť aspoň do jedného tagu a zapáčil sa mi tento.


1. Ktorú knižku si spojíš s Vianocami/zimou?
No tak toto mi bolo jednoznačne jasné, že to bude Harry Potter. V týchto knihách tie Vianoce prebiehajú tak úžasne. Skvelá Vianočná atmosféra, darčeky, vianočný ples, veeeľa jedla a veľký vianočný stromček s darčekmi. V Harrym je to naozaj dokonalé a raz by som tam chcela stráviť Vianoce (ako všetci vieme, taká vec sa nikdy nestane. :D


2. Čo zvyčajne podaruješ príbuzným? 
Knihy to určite nie sú. Viete, u nás som knihomoľ len ja. Ocino síce číta, ale tak on si vždy berie knihu odo mňa, takže ja knihy nedávam nikomu. Mamke vždy kúpim nejakú kozmetiku, ocinovi niečo do dielne a bratovi nejaký sprchový gél alebo slúchatka. Nejakú maličkosť. :D

3. Akú knižku si želáš pod stromček? 
Ach, tak keby môžem, tak určite by som našim dala môj zoznam a nech kúpia všetky, ale tak na výber mám tak 5-7 kníh čo by som mohla dostať. A najhoršie na tom je, že naši mi knihy moc pod stromček dávať nechcú, takže to je problém. Musím ich k tomu donútiť, ale tento rok sa mi to možno aj podarilo. Pod stromčekom si chcem nájsť sériu Percyho Jacksona. :D


4. Máte v rodine nejaké zaujímavé tradície? 
Minimálne. Ale jednu predsa len máme. Mamka prestrie na stôl pre jedného človeka naviac. Tak to robí už dosť dlho a stalo sa to teda našou tradíciou. Inak vôbec nič.

5. Ako vyzerá tvoj štedrodenný program? 
Tak toto je jednoduché. U nás sa od rána varí a pečie. Ja sa toho nechytám, pretože by som všetko dobabrala. Mám antitalent asi tak na všetko. :D Ale ja celý deň ako debil chodím sem a tam po kuchyni a pýtam sa kedy konečne budeme jesť. A každý rok sa snažím uvidieť zlaté prasiatko :D Ale tak akosi mi to ešte nikdy nevyšlo. :D Ja sa proste len prechádzam po byte. :D Keď som však bola mladšia, chodievala som von s kamarátkou. :D

6. Akú špecialitu si si pripravila na terajšie Vianoce? 
Tak najprv som chcela, že nekúpim darček sama sebe, ale tak ja sa veľmi ľúbim a preto si darček kúpiť proste musím.:D Plánovala som tiež pre vás aj súťaž, za čo sa veľmi ospravedlňujem, lebo nebude. Nemám na ňu knihy. Ale určite tu uvidíte článok o tom, aké boli moje Vianoce a či sa mi splnili moje knižné želania. :D 

7. Máš rád/a zimu, alebo preferuješ teplejšie obdobia? 
Som určite jedna z mála, ale ja zimu proste nehorázne milujem. Sú Vianoce a je sneh. Sneh mám veľmi rada už odmalička. Zima ako ročné obdobie je naozaj skvelá a môžem sa vrátiť ku snowboardu. :D Proste keď je tá krajina krásne biela, tak to vyzerá tak skvele a ja to nehorázne milujem.


8. Chystáš sa na Vianoce čítať nejakú špeciálne predpripravenú knihu? 
Áno. Chystám sa dať si re-reading Harryho Pottera, pretože som ho čítala už veľmi dávno a musím zaspomínať. :D Ale je vo hviezdach či to výjde a či budem mať čas. :D Ak ma kamaráti vytiahnu von tak to asi nestihnem. :D

Takže, toto je odo mňa na dnes všetko. Kľudne mi do komentárov odpovedzte na tieto otázky aj vy. :D Teším sa. :D 

2 komentáre: