štvrtok 19. decembra 2013

Vianočné prázdniny - čo plánujem?


Ako iste viete, nám školopovinným zajtra (konečne) ubehne posledný deň v škole a začneme relaxovať. Či už knihami, filmami, športom alebo hocičím iným, budeme mať na tie tri týždne svätý pokoj. Konečne sa znovu dočkáme toho dňa v roku, kedy nás knihomoľov budú čakať pod vianočným stromčekom hŕby kníh a budeme mať čo robiť celé prázdniny a aj po nich. Možno vás to zaujíma a možno nie, ale aj tak vám napíšem čo plánujem cez prázdniny a celkovo celú zimu ja.


V prvom rade nečakajte v najbližšom čase žiadne recenzie, pretože idem re-readovať Harryho Pottera a neviem koľko mi to bude trvať. Uznajme, že na Harryho sa recenzie neoplatia, pretože to máme všetci prečítané a vieme ako to všetko dopadne. Dnes som dočítala prvú čast Hunger Games, ale ani to nejdem písať recenziu. Napíšem ju, keď budem mať za sebou všetky knihy, pretože by v poslednej asi ani nebolo čo písať, iba ako ma možno prekvapil koniec. Takže to bude všetko v kope. Takže aspoň prvý týždeň recenzie nebudú.

Samozrejme, medzi mojím vianočným programom nebudú chýbať ani filmy a rozprávky. Keďže som si asi v nedeľu stiahla Percyho Jacksona 2 a môjho ocina veľmi bavila prvá časť, tak si cez sviatky, keď bude doma pozrieme More oblúd (za ten koniec som veľmi nahnevaná :D). Potom chcel vidieť aj Mesto kostí, takže asi aj to bude. Nebudú chýbať ani známe vianočné rozprávky ako Popoluška, Mrázik, Pyšná princezná a pod. Tie rozprávky budú určite každodennou rutinou a budem niektoré vidieť aj keď budeme 25. u starých rodičov (starká nehorázne miluje rozprávky:D).


A čo darčeky? Tak tých bude dosť a budú prevažovať knihy. Balíček z Knižíška mi tu chudák leží na stole a prosíka aby som ho otvorila :D (čo by som veľmi rada spravila:D) a ešte mi tu leží aj druhý balíček od kamarátky, ktorý mám prísny zákaz otvoriť (aj keď síce viem, aká kniha tam je :D), ale proste mne to neustále podáva ruky, takže mi držte palce aby som vydržala ešte tých pár dní. Dnes mi aj moja mamka povedala, že má pre mňa zatiaľ 4 knihy, ktoré absolútne netuším o čom sú a ona mi to nechce povedať (neznášam prekvapenia :D) a tiež mám ešte peniažky, takže si za to kúpim aspoň 1 knihu (darček odo mňa pre mňa, dokonca už druhý :D) a v nedeľu ideme do mesta, kde si budem vyberať ďalšie knihy a nejaké to oblečenie a drogériu, ale hlavne knihy. :D A ešte môj brat mi sľúbil Prekliatie vlkov od Andrey Cremerovej, takže kníh bude naozaj dosť. :D



Cez prázdniny samozrejme budem veeeľa papinkať (ako vždy :D) a znovu sa vrátim k môjmu miláčikovi menom snowboard. Po prázdninách zas budem mať učenia a učenia kvôli polročnému vysvedčeniu a mám dosť zlé známky z matiky, slovenčiny a geografie, takže mám čo robiť. A vo februári konečne idem na očakávaný lyžiarsky, ktorý bude absolútna pecka (dúfam :D). Viete, že na ten som sa na strednej najviac tešila? :D Takže približne takto nejako budú vyzerať moje Vianoce. No a ešte možno pôjdem na Silvestra niekam s kamarátmi, ale to nie je isté. Takže uvidíme. :D Na knihy však budem mať veeeľa času a dúfam, že aj na blog pribudnú nejaké iné články, ako len recenzie a memes. :D A možno niekedy v januári bude aj súťaž. :D Ale len možno. :D To je odo mňa na dnes všetko. Napíšte mi, či by ste brali takéto typy článkov aj v budúcnosti. :D  

2 komentáre:

  1. Na darček z Knižíška sa môžeš tešiť :D (Niežeby som s ním mala niečo spoločné, to nech ťa ani nenapadne :D) Ale máš to fajn, mne ešte nedorazil -_-
    Každopádne, na Popolušku sa moc moc teším aj ja a Mesto kostí a Percy 2 sa mi moc páčili... Dokonca viac, než knihy. Obe.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Teším sa naň, lebo som zvedavá čo tam :D ja som netrpezlivý človek, takže dva týždne sa premáhať aby som to neotvorila, tak to je naozaj umenie :D Tak to je dosť nanič, že ti nedošiel...
      Hej Mesto sa aj mne páčilo viac film ako kniha :D ale na konci sa mi zas kniha páčila viac :D také prekvapenie pre tých, čo najprv čítali :D A Percyho no to posúdiť neviem :D knihy som zatiaľ nečítala :D

      Odstrániť