sobota 7. decembra 2013

On my wishlist #5

Meme je od Book Chick City
Cieľom je predstaviť knihy, ktoré by ste chceli mať doma.

Cinder je kniha, ktorá človeka zaujme na prvý pohľad, aj keď tá obálka nie je úplne dokonalá. Mňa prilákala tým, že je to retelling na Popolušku a ja retellingy milujem. Či už je to film, alebo kniha. A preto by som si rada prečítala aj Cinder.


Táto novinka od CooBoo si ma získala obálkou a potom aj anotáciou. Tie šaty na tej obálke sú úplne skvelé a veľmi tú knihu chcem mať v mojej knihovníčke. Myslela som si, že to bude nejaká blbosť ale po prečítaní anotácie som ju pripísala na môj wishlist. :D

3 komentáre:

  1. Cinder bola naozaj dobrá :) A chystám sa aj na 16. storočie :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Cinder je naozaj super. Má to originálny nápad. Šestnáste storočie mám na stole a čoskoro sa k tomu hádam dostanem :D

    OdpovedaťOdstrániť