nedeľa, 29. decembra 2013

Mesačná chvastačka - december 2013

Meme je od Judit.
Kúpené knihy: 
Takže v decembri som si moc knihy nekupovala, ale predsa len jedna tu je. Keď som išla kúpiť knihu do Knižíška, uvidela som v našom legendárnom Priore Nočný tieň za neuveriteľné 4 eurá, tak som znovu neodolala a hneď som ho musela mať. Bol to taký vianočný darček odo mňa pre mňa. :D

Vymenené knihy: 
Táto časť bude zaplnená asi minimálne. :D
Darované knihy: 
Tentokrát tu bude najviac kníh z celej chvastačky. Určite viete prečo. Lebo boli Vianoce a moje knižné darčeky boli absolútne skvelé. Som za ne veeľmi rada. Ako som už spomínala, zapojila som sa do Knižíška, ktorého usporiadávala Suši. Mne prišla kniha od Maťky a bola to kniha Draki, takže týmto ešte raz Maťke ďakujem.
Ďalšou knihou je Mechanický anjel, ktorú mi darovala moja najúžasnejšia kamarátka Simonka, takže aj jej sa chcem znovu poďakovať. Ani jednu z týchto kníh som zatiaľ nečítala, takže som veľmi zvedavá. :D

Moja mamka bola tento rok veeeľmi štedrá a kúpila mi až 5 kníh, čo sa mi ešte nestalo. :D Kúpila celú sériu Záblesk (síce nebola na mojom wishliste, ale tak moja mamka sa mojim wishlistom nikdy neriadila :D). Na túto sériu som nepočula bohvieaké dobré ohlasy, takže som zvedavá. :D

Ďalej mi kúpila druhú časť Upírskej akadémie, čiže Mrazivý bozk (bola som si to vyberať sama inak by to nekúpila :D), za ktorú som úplne neuveriteľne rada a už ju mám aj prečítanú. Tiež mi ešte kúpila moju dlho chcenú knihu Na vine sú hviezdy od Johna Greena. Na ňu sa neuveriteľne teším, pretože som počula samé pozitíva. Škoda, že som si dala sľub, že najprv prečítam HP a potom sa pustím do vianočných darčekov. :D Síce som to už porušila pri Upírskej, ale to je detail. :D A posledná z darovaných kníh je Prekliatie vlkov, čiže pokračovanie Nočného tieňa, ktoré mi kúpil brat na Vianoce. Na túto sériu som veľmi zvedavá.

Ku knihám boli ešte aj záložky, takže sa musím pochváliť. :D 



Vyhraté knihy: 
Nebolo to tento mesiac, čo som vyhrala, ale asi v novembri alebo októbri, výhra mi však prišla až teraz. Nebojte sa aj tento mesiac sa mi darilo, ale to sa dozviete až v januári. Teraz som vyhrala u báb z Knižného neba a boli to knihy: Zrodení pre smrť a Môj nevlastný brat. Prvú knihu som už čítala dávno a veľmi sa mi páčila. Nemala som ju však doma, takže ma táto výhra potešila. Baby mi k tomu prihodili aj 3 záložky a krásnu vianočnú pohľadnicu (zabudla som ju odfotiť :D) takže ďakujem.

Knihy na recenziu: 
Tento mesiac mi mali prísť, ale vianočný zhon a to, že pošta nestíhala na tom veľa zmenilo, takže tiež budete vidieť až v januári. :D
Všetky spolu: 
Tento mesiac až neuveriteľných 11 kníh, takže som veeľmi rada.

A čo vy? Mali ste tiež knižného Ježiška? 


7 komentárov:

  1. Pěkná hroádka! Jsem zvědavá, co řekneš na Hvězdy :) A Mechanický anděl má nádhernou obálku"

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Mechanický anjel je veľmi pekný aj pod prebalom :D

      Odstrániť
  2. Nemáš začo (opäť :D)
    Zore by som si moc rada prečítala, Hviezdy ma vôbec nelákajú a Nočný tieň je skvelá séria :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja som veľmi zvedavá na Nočný tieň :D Niekto hovorí, že je to o ničom a niekto, že je to super, takže neviem :D

      Odstrániť
  3. Draki aj Mechanický anjel sú skvelé knihy 8)
    Nočný tieň, Prekliatie vlkov a Záblesk ma až tak neohúrili, ale určite dočítam série 8)
    Zrodení pre smrť je skvelé! 8)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Skvělé kousky. :) Jinak máš opravdu moc pěkná blog. :)

    OdpovedaťOdstrániť