pondelok, 23. decembra 2013

Koniec jesennej výzvy


Takže v piatok skončila jesenná výzva, ktorú usporiadala VeEee. Bola rozdelená na levely a úlohou čitateľov bolo určiť si svoj level a prečítať ten počet strán za 3 mesiace. Ja som začala s 1000 stranami, ale to som prekonala pomerne rýchlo, čo som nečakala. Hneď som si level navýšila o 1 stupeň, čo znamená 3000 strán, ale aj tie som prekonala. Nakoniec som sa teda rozhodla zvýšiť o ďalší stupeň, 5500 strán. Neviem ako sa to stalo, ale prekonala som to. Nemyslela som si, že sa mi to podarí, pretože v škole toho bolo naozaj dosť. Ale tak som so sebou veľmi spokojná.
Zoznam prečítaných kníh:

  • Mariotovi dediči: Predurčenie- 350 strán
  • Mariotovi dediči 2: Blúdenie- 349 strán
  • Mariotovi dediči 3: Odhalenie- 366 strán
  • Mariotovi dediči 4: Prekliatie- 317 strán 
  • Škola noci 1: Označená- 261 strán 
  • Škola noci 2: Zradená- 271 strán 
  • Škola noci 3: Vyvolená- 239 strán 
  • Škola noci 4: Neskrotená- 300 strán 
  • Škola noci 5: Prenasledovaná- 319 strán 
  • Dom smrti- 164 strán 
  • Výkrik do tmy- 208 strán 
  • Ochrankyňa- 309 strán 
  • Nádherné tvory- 381 strán 
  • Tri kroky do pekla- 277 strán 
  • Boj o trón- 311 strán 
  • Dívka z nočních mur- 284 strán 
  • Upírska akadémia- 318 strán 
  • Mesto kostí- 438 strán 
  • Hry o život- 271 strán

Spolu: 5733 strán 
Takže vidíte prekonala som svoj level o 233 strán a som na seba hrdá. :D Dúfam, že takéto výzvy ešte budú a to je dnes odo mňa všetko. :D

Všetkým šťastné a veselé Vianoce a veľa knižiek :))

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára