sobota 30. novembra 2013

On my wishlist #4

Meme je od Book Chick City.
Cieľom je predstaviť knihy, ktoré by ste chceli mať doma.

Táto kniha patrí medzi tie, ktoré zaujmú na prvý pohľad. A má vážne skvelú obálku naživo. :D Mara ma zaujala hneď ako vyšla, ale stále som sa nedostala k tomu, aby som si ju kúpila. Ale ono to príde :D

Určite všetci poznáte meno toho slávneho autora, ktorý rozplakal mnoho mnoho čitateľov. Ja sa k ním chcem tiež pridať. Na túto knihu som vždy počula len pozitívne odozvy a aj preto som si proste zistila o čom je a tým sa pridala na môj wishlist. :D Takže dúfam, že ju tiež budem mať čo najskôr.

2 komentáre:

  1. Tie chcem aj ja :) Keďže Na Vine Sú Hviezdy filmujú, tak to ešte pred tým chcem :) A Mara ma tiež veľmi zaujala. Tá obálka je neskutočne pekná :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Na vine sú hviezdy chcem aj ja :D :3 možno na Vianoce :D

    OdpovedaťOdstrániť