sobota 23. novembra 2013

On my wishlist #3

Meme je od Book chick city.
Cieľom je každú sobotu uverejniť knihy, ktoré by ste chceli mať doma.

Áno je to kniha, ktorú má každý doma okrem mňa. :D Upírska akadémia ma zaujala vďaka anotácii, úplne skvelej obálke a pozitívnym recenziám na každom blogu. Chvály na knihu či autorku sa proste prehliadnuť nedajú, tak to chcem aj ja skúsiť. :D


Draki je kniha, ktorú chcem už veľmi dlho. Tiež ma zaujala absolútne skvelá obálka aj anotácia. Recenzií som tak veľa na ňu nečítala a tie čo som čítala, tak boli rozličné, čiže si myslím, že Sophie nie je až tak  skvelá autorka ako Richelle ale to mi vôbec nevadí, pretože každému sa páči niečo iné. :D A mimochom tento víkend bude recenzia. :D

2 komentáre:

  1. Drakii doporučuji všema deseti, myslím, nejlepší kniha série:)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Obe knihy mám doma, hoci som sa k Draki ešte nedostala :) Ale UA odporúčam (a na Draki sa teším tiež :D)

    OdpovedaťOdstrániť