sobota 30. novembra 2013

Mesačná chvastačka - november 2013

Meme je od Judit.
Kúpené knihy: 
November nebol bohvieaký čo sa týka kupovanie kníh. Akosi som nemala peniaze, aby som utrácala len na knihy. Do mojej knihovníčky pribudli len dve, ale som sa ne veľmi šťastná. Hry o život  som si kúpila, keď som bola v kine na Catching Fire. Kniha bola zase za 3 eurá a tak som, ako inak, neodolala. Neviem, kde zoženiem ďalšie dve časti, ale dúfam, že na bazoši budú. Mohli by dať dotlač. A druhá kniha, ktorú som si kúpila je Harry Potter 7 v angličtine. Neodolala som ho nemať v originále. :D


Vymenené knihy: 
V tomto sa mi ako nedarí. :D
Darované knihy: Áno, stále na mňa nikto nemyslí, ale tak snáď v decembri na Vianoce niečo bude. :D
Vyhraté knihy: Tak knihami sa to nazvať nedá, ale tak súvisí to s knihami. Na FB stránke Slovartu bola divergentná súťaž ako iste viete. A pošťastilo sa mi vyhrať odznak Informovanosti a dve záložky Allegiant. (jednu má ocino v knihe, preto nie je na fotke).

Ďalej som vyhrala v rámci Blog tour u Snow Fairy. Boli to nejaké tie kartičky, podpísaná záložka od C.C. Hunter a nálepka Scarlet. Nie je to bohvie čo ale mňa to potešilo. :D


Knihy na recenziu: 
V novembri som dostala na recenziu až 5 kníh, čo som veľmi rada, pretože naozaj som sa ich nemohla dočkať. A keď mamke sused hovoril, že mám u nich balík, tak som im skoro dvere rozrazila (obrazne povedané). :D Prišiel mi sľúbený balík od Ikarusu, na ktorý som čakala viac, ako mesiac. Konečne som prečítala Boj o trón a dozvedela sa, ako to všetko dopadne. Teraz momentálne čítam Dívku z nočních mur, čo je druhá časť Anny krví oděné a to ma tiež zaujíma ako to skončí. :D Momentálne mám prečítanú len 1. kapitolu (ach tá škola:D), ale ono to príde. :D Ako ďalšia kniha, ktorej som sa nemohla dočkať je Mesto kostí, ktoré som samozrejme videla najprv film (to by som nebola ja:D). A posledná je, často ospevovaná a vraj skvelá autorka Richelle Mead a jej Upírska akadémia, do ktorej sa pustím čo najskôr. Tá červená obálka je absolútne skvelá! :D
No a potom tu mám ešte Tri kroky do pekla od slovenskej úspešnej autorky Mirky Varáčkovej. Kniha je prečítaná a aj recenzia je už na blogu.
A ešte mi samotná autorka, poslala v elektronickej forme knihu V znamení Ametystu, ktorú mám momentálne rozčítanú a zatiaľ je skvelá. Veľmi jej ďakujem. :D



Všetky spolu: 
Tak tieto knihy mi spravili naozaj neuveriteľnú radosť a teším sa, keď ich budem mať prečítané.

Dúfam, že aj vy ste boli na tom podobne ako ja. A konečne aj u nás poriadne nasnežilo. :D November bol v celku dobrý mesiac. Až na to, že z  matiky som tak trochu viac pokazila štvrťročnú písomečku. :D A čo vy? :D Čo sa za november udialo u vás? :D


3 komentáre:

  1. Skvelé kúsky :) Viem čo hovorím, všetky som čítala i keď HP 7 v slovenčine :D
    Dívka sa mi páčila o moc menej než Anna a Mesto kostí som tiež najprv videla a až potom čítala :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Tak ja mám HP prečítaných v slovenčine tiež :D ale tak chcela som mať aj originál :D hej o Dívke som počula, že je horšia ako Anna :D

    OdpovedaťOdstrániť