sobota 2. novembra 2013

Jesenný TAG


Tento tag som našla u Táni a veľmi ma zaujal, tak som sa rozhodla do neho zapojiť. 

1. Obľúbená vec spojená s jeseňou? 
Tak vyslovene obľúbenú vec asi nemám, ale na jeseni milujem farbenie lístia a pocit, že už o chvíľu sú Vianoce. Ako ročné obdobie ju mám veľmi rada, ale len tie slnečné dni.

2. Ktorá kniha ti pripomína návrat do školských lavíc/spomienky na školu? 
Zaujímavá otázka, ale odpoveď je jednoznačná. Určite to je Harry Potter, pretože ako všetci vieme, tam sa takmer každá scéna odohráva v Rokforte.

3. Ktorá kniha ti svojou obálkou pripomína jeseň? 
Toto bolo dosť ťažké, ale nakoniec som predsa len niečo našla. Je to najhrubšia kniha mojej knihovníčky a je skvelá. Vybrala som Strach múdreho muža od Patricka Rothfussa. A pripomína mi ju preto, lebo má na obálke všade červené listy a proste mám ju tak nejak spojenú s jeseňou. :D

4. Aká je tvoja obľúbená strašidelná historka? 
Ako iste viete, tak mám veľmi rada všetko, čo sa týka strašidelnosti a temnoty, ale obľúbenú historku vážne nemám. :D
5. Tvoj obľúbený horor? 
Tak toto áno. Patrím k milovníkom hororov a veľmi rada si pozriem všetky (okrem Saw, je tam na mňa veľa krvi). Obľúbený bolo ťažké vybrať, lebo veľa hororov sa mi páči, ale tak nakoniec je to Žena v čiernom.

6. Ktorej knihy, vychádzajúcej sa na jeseň, sa nemôžeš dočkať? 
Tak tých kníh je trochu viac. Nemohla som sa dočkať Serafíny, Osudu od Alyson Noel, Domu smrti ku sérii Krimi Triler, ale hlavne Bohov Olympu od Ricka Riordana.

7. Ktorého filmu, vychádzajúceho na jeseň, sa nemôžeš dočkať? 
Tak to je jednoznačné asi u každého milovníka Hunger Games. Takže ako iste viete, koncom novembra sa k nám do kín dostane The Hunger Games: Catching Fire a ja som už teraz dohodnutá s kamarátkou na kino. Naozaj sa naň teším, pretože keď vidím tie ukážky a trailery, tak pomaly ma trafí. :D

8. Ktoré knihy plánuješ prečítať cez toto ročné obdobie? 
Tak plánovala som ich mnoho a to už polovicu mám prečítanú, takže sem dám fotky iba tých čo ešte len plánujem. Ale na začiatku som plánovala: Škola noci 1-5, Mariotovi dediči 1-4, Prímerie, Ochrankyňa, Dom smrti a to je asi tak všetko. A ešte plánujem prečítať:
No a potom sa ešte uvidí, čo kúpim a zoženiem. :D

         

Dúfam, že sa vám tento tag páčil, pretože mňa veľmi baví robiť tieto tagy a projekty a určite sa vám ozvem budúci víkend (možno skôr, uvidím podľa školy) s recenziou na Nádherné tvory. :)) :D

3 komentáre:

  1. Jee, Boj o trón, snáď sa bude páčiť.:)
    Inak s tou jeseňou úplne súhlasím a aj ja sa hrozne teším na Catching Fire.:)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Já na podzimu nemám ráda nic jinýho než to, že přichází Vánoce. Nesnáším to počasí :( :D
    Na Catching Fire se neskutečně těším! Mám už zarezervovaný i místa v kině :3 :D

    OdpovedaťOdstrániť