utorok, 22. októbra 2013

Škola noci 3: Vyvolená



Autor: P.C. Castová, Kristin Castová
Originálny názov: House of night: Chosen
Počet strán: 239
Vydavateľstvo: Ikar
Rok vydania: 2010

Zoey je v škole noci už druhý mesiac a práve má narodeniny. Aké darčeky jej pripravia priatelia? Zoey sa má stretnúť s jej milovanou starou mamou, ale čo sa stane, keď sa tam zjaví aj jej matka s nevlastným otcom? Pokúsia sa ju znovu strápniť, alebo sa uzmieria? A čo bude so Stevie Rae?

Zoey stále nevie, ktorý chlapec je ten pravý. Bude to úžasný Heath, s ktorým sú spolu už odmalička, svelý Erik Night, ktorý ju ľúbi, alebo laureát poézie Loren Blake? Ako to všetko vyrieši? Zbaví sa dvoch, alebo nešťastnou náhodou stratí všetkých troch?

A čo sa stane, keď niekto brutálnym spôsobom začne vraždiť upírov? Majú s tým niečo spoločné Ľudia viery? Zoey stojí pred ťažkými rozhodnutiami. Bude riskovať kvôli svojej mŕtvej nemŕtvej najlepšej priateľke? A do toho všetkého ešte zistí, že v Škole noci pôsobia temné sily. Ako to vyrieši?

Zoey sa v tejto časti správala strašne naivne a nehorázne mi liezla na nervy. Veľmi ma naštvala s tou záležitosťou s Lorenom. Má ona rozum? Pozastavovala som sa nad ňou. K priateľom sa tiež nesprávala, ako ich najlepšia kamarátka. Skôr ako nejaká tajnostkárska mrcha. Podľa mňa sa Damien a dvojčatá zachovali, tak ako sa Zoey patrí.Celkom príjemne ma prekvapila Afrodita, ktorá vyzerá, že dostala rozum.

Síce Zoey mala mnoho problémov a ešte keď zistila tú vec s Neferet, tak to mala povedať priateľom, pretože kto iný ju vypočuje ak nie oni? Ale páčilo sa mi, ako sa snažila pomôcť Stevie. A udalosti na konci boli naozaj dosť kruté. Myslím si, že aj keď je Afrodita mrcha, tak si to nezaslúžila. Bolo mi jej ľúto. Zoey sa zachovala hrdinsky pri Neferet a tu som ju zase mala rada.

Táto séria má v sebe svoje čaro, aj keď si myslím, že v pohode mohli byť tieto tri knihy v jednej hrubšej, pretože je podľa mňa zbytočné deliť to na 12 častí, keď by z toho kľudne mohlo byť tých 5-7 častí. Táto časť ma bavila o niečo menej ako 2, ale predsa len to nebolo také hrozné. Pravdepodobne si teraz dám menšiu pauzu od Zoey a celej Školy noci, ale k tým dvom častiam sa vrátim. Neviem v tejto 3.časti mi niečo chýbalo. Takže knihe dávam 3/5.


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára