sobota, 26. októbra 2013

Mesačná chvastačka - október 2013

Meme je od Judit

Kúpené knihy: 
Tento mesiac som si kúpila 3 knihy, samozrejme som zase bola v Priore na zľavách a zmestila som sa do 11 eur. Všetky tieto knihy som už mala na pláne dlho a teraz, keď sa mi vyskytla príležitosť, tak som neváhala. Prvú som si kúpila Ochrankyňu od Naty Sabovej. Veľmi dobre viete, že ja sa netajím tým, že slovenské autorky moc nečítam, ale na Natu som počula samú chválu, tak som to proste musela mať. Ďalšie dve sú Nádherné tvory a Nádherná temnota od Margaret Stohlovej a Kami Giarcovej. Tieto knihy ma zaujali hneď na prvý pohľad, takže tak.
Vymenené knihy: 
Znovu som nič nevymenila, takže smola. :D
Darované knihy: 
Ako iste viete (alebo skôr neviete) 6. októbra som mala meniny. Ale bola som prekvapená, keďže mi len jeden jediný človek daroval knihu. A to bola moje naj(ž)úžasnejšia kamarátka (dvojča:D) Simi, za čo jej veľmi ďakujem. A darovala mi knihu Krídla od Aprilynne Pikeovej. A inak ak by vás zaujímalo, naši mi kúpili nový snowboard a preto som nedostala žiadne iné knihy. :D

Vyhraté knihy: 
Wouhoou. Gratulujte mi! A potlesk! Tento mesiac som vyhrala prvý krát za celý svoj život nejaké knihy. A dokonca boli dve. Vyhrala som ich v narodeninovej súťaži u Christine. Vyhrala som dve novinky od Fragmentu a to sú Výkrik do tmy a Dom smrti. A k tomu 6 nových záložiek a dva kalendáriky. Ďakujem veľmi pekne Christine. A jednu záložku som mala ku Nádherným tvorom.





Knihy na recenziu:
Znovu nič, síce mi malo už prísť od Ikarusu a Fortuny Libri. No uvidíte to asi až v novembrovej chvastačke. :D
Všetky spolu: 
Síce ich je len 6, ale ja z nich mám neuveriteľnú radosť. :D


1 komentár:

  1. V Priore majú Nádherné tvory? Tuším by som tam zas mala zájsť, hoci som ich už čítala, ale páčili sa mi :) A Ochrankyňa je skvelá :)

    OdpovedaťOdstrániť