nedeľa, 1. septembra 2013

Mesačná chvastačka - august 2013

                                         Meme je od Judit.
Kúpené knihy: 
V tomto mesiaci som minula dosť peňazí na knihy. Bola som v meste s kamoškou a samozrejme som musela zamieriť do kníhkupectva a  čo z toho?
Za 10,90 som si kúpila Dedičku, ktorú práve čítam a onedlho bude recenzia. Dedičku som si chcela kúpiť už veľmi dlho, pretože som na ňu čítala väčšinou pozitívne recenzie a obálka na mňa spravila dojem. Ďalej som v Tescu videla Slzy anjela a vzhľadom na to, že predchádzajúce dve časti som už mala zrecenzované, chcela som vedieť o čom bude tretia. A ešte som našla Dcéru dymu a kostí za neuveriteľné 3 eurá, čo som proste musela mať.



Ešte nekončím s nákupmi. Určite viete, že O2 ako mobilný operátor má extra výhody, a ja som O2, takže som musela utrácať. No nevyužime 50% zľavu však? Kúpila som si, ale len dve knihy. Dvanástku od Justina Cronina, pričom Priechod som ešte vôbec nečítala. A Škola noci 10: Ukrytú. Áno, len ja som tak sakra inteligentná, že si kúpim druhú a desiatu časť série, ktorú som ešte nečítala.

Vymenené knihy: 
Tento mesiac som vymenila jednu knihu a to sú Ľadové oči z edície Zločin/ Krimi triler. Vzhľadom na to, že túto sériu chcem mať celú, tak som proste neodolala.

Darované knihy: 
Áno som to ja Forever Alone, že mi knihy nikto nedaruje však? :D
Vyhraté knihy: 
Mám hroznú smolu, takže knihy sa mi vyhrávať nedarí. Zapájam sa vždy do mnoho súťaží a nikdy sa mi to nepodarilo. Som proste smoliar. :D
Knihy na recenziu: 
Môj prvý recenzný výtlačok. V maili som sa s nimi dohodla, že mi kamarátka poň pôjde. No a konečne sa tam vybrala. Zastavila sa v Literame a oni jej v pohode dali pre mňa Krásnu katastrofu.

Všetky spolu: 


PS: Toto meme odo mňa nečakajte pravidelne, pretože ešte nemám nadviazanú spoluprácu takmer s nikým.

9 komentárov:

  1. Vôbec som o takej akcii v O2 netušila, dík za TIP :) Krásne kúsky

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Neviem dokedy tá zľava je, myslím, že do 4.9. takže rýchlo na ňu bež :)) Ale sú tam len svetové Bestsellery :)

      Odstrániť
  2. Achjaj, Priechod od Cronina pre nástročných nie je. Nebude ťa to baviť.

    Krásne kúsky :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Čítala som naň mnoho recenzíí a väčšina bola len tá negatívna, ale ja si to chcem predsa len prečítať :)) Vieš ako, 100 ľudí 100 chutí :)) Ďakujem :))

      Odstrániť
  3. Krásnu katastrogu mám doma aj ja, ale je vo hviezdach, kedy sa k nej dostanem :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Krásnu katastrofu odporúčam :)) Fakt dobrá kniha :))

      Odstrániť
  4. Krásnu katastrofu by som rozhodne chcela! Dedička je super 8)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Krásnu katastrofu si určite nejako zožeň, pretože je naozaj super :)) Myslela som, že ma baviť nebude lebo ja nečítam romantické knihy, ale táto ma naozaj prekvapila :)) A Dedička tam som na nejakej tej 200-tej strane a naozaj ma veľmi baví, ak sa mi podarí, tak si od teba kúpim Prímerie :))

      Odstrániť
  5. Na Dědičku mám už nějakou dobu taky spadeno!

    OdpovedaťOdstrániť