sobota, 28. septembra 2013

Mesačná chvastačka - september 2013


Meme je od Judit.
Kúpené knihy: 
Tento mesiac som celkovo získala 10 nových kníh a kúpila som si z nich len 6. Po prečítaní Dedičky som si musela čo najskôr zohnať Prímerie, pretože ma to nehorázne baví a tak som šla do mesta a kúpila ju. Tiež som si cez Bazoš.sk objednala Školy noci, po ktorých už veľmi dlho pokukujem a chcem ich mať. A za 16 eur 5 kníh sa podľa mňa veľmi oplatilo.


Vymenené knihy: 
Za tento mesiac som nevymenila ničovaté nič.
Darované knihy: 
Pri darovaní sa mi tento mesiac pošťastilo. Už som spomínala, že som bola kupovať Prímerie. No a náš prievidzský Prior nikdy nesklame a ešte stále mal/má zľavy. A keď moja mamka zbadala sériu Mariotových dedičov po 3 eurá knihu, tak mi to proste kúpila, za čo jej veľmi ďakujem.

Vyhraté knihy: 
Áno, moja smola stále pretrváva a tak som zasa nič nevyhrala.
Knihy na recenziu: 
Tento mesiac som nezískala ani žiadne knihy na recenziu, čo je škoda.
Všetky spolu: 
A toto je moja krásna kôpka.


3 komentáre:

  1. Krásne kúsky, všetky som čítala a moc sa mi páčili :) No a Prior nikdy nesklame, ani ten Trenčiansky :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Bola som tiež v Priore ale až potom, čo som cez bazos kúpila MD 8D kebyže viem, tak si počkám a kúpim si za 3 eurá tam 8D ale zase aspoň ich mám doma, je to skvelá séria 8)
    Prímerie predávam, mohla si kúpiť odomňa za lacno 8D

    OdpovedaťOdstrániť