štvrtok 26. septembra 2013

Marry, Kiss, Cliff TAG




  
                                                    

Áno áno. Som to zase ja. A hádajte s čím? S TAG-om Marry, Kiss, Cliff. Vyberiete si knižných hrdinov- chlapcov a budete si vyberať po troch. Jedného, ktorého by ste si vzali, druhého pobozkali a tretieho zhodili s útesu. Poradie je na vás. Ja som tento TAG videla najprv u E_V_E a včera aj u Mati, tak som sa rozhodla ho spraviť aj ja.









1.kolo
Loki Staad (Trylovia), Draco Malfoy (HP), Travis (Krásna katastrofa)
No tak toto je kruté. No dobre. Travisa by som hodila s útesu.
Nepotrebovala by som jeho nervové a žiarlivostné výlevy. A teraz neviem.
Keďže milujem aj Lokiho aj Draca, tak to bude ťažké.
Lokiho by som pobozkala (prepáč mi to, že si ťa nevezmem).
A Draco by bol môj manžel s ktorým by sme žili šťastne až do smrti.



2.kolo
Sirius Black (HP), Edward Cullen (Twilight),
Cale (Ľavá ruka boha) 

Tak na toto je jednoduchá odpoveď. Edward by 200% letel. Tam nech si ide
za Bellou. Sirius je na mňa starý, takže jeho by som pobozkala a horko ťažko
by som sa od neho odlepila a Calea by som si vzala, aj keď ma kniha nebavila,
ako hrdinu som ho mala rada.


 
3.kolo

Miseag Mursa (Mariotovi dediči), Gale (HG),
Rollins (Očami vraha)

Rollins by určite poletel a nech ide kam chce. Kľudne nech sa utopí.
Galea by som pobozkala aj keď aj on by mohol poletieť, no ale môže
len jeden. A Miseaga úžasného by som si zobrala za manžela a mali by
sme spolu dve krásne deti. :D



4. kolo
Ambrose (Meno vetra), Percy Jackson,
Finn Holmes (Trylovia)

Ambrose by poletel bez váhania, no predtým by som ho ešte nakopala, aby
mal na mňa dobré spomienky. Percyho by som pobozkala a nikdy ho nepustila,
pretože je úžasný. Finna by som si z radosťou vzala a nech sa Wendy strčí. :D Aj
keď neviem, ako to nakoniec v knihe skončilo. :D



5. kolo
Joffrey Baratheon (Game of thrones), Cas Lowood (Anna krví oděná),
Aragorn (Pán prsteňov)

Joffreyho by som zhodila z útesu a nech padne rovno na hlavu a dostane rozum a
pritom aj zomrie. Aragorna by som pobozkala a potom ho poslala kade ľahšie, no
a Casa by som si vzala a spolu by sme sa odsťahovali niekam preč na Hawai, ďaleko
od Anny, nech mu dá pokoj. :D



6. kolo
Charlie (Charlieho malé tajomstvá), Peeta Mellark (HG),
Petram Rabel (Mariotovi dediči) 

Peetu by som zhodila, pretože ho nemám rada a ani sama neviem
prečo. Je mi proste nesympatický. Petrama by som pobozkala
a poslala ho niekam za Mijou. A Charlieho ťuťuťu by som si vzala
a konečne by bol šťastný.



7. kolo
Damon Salvatore (TVD), Kvothe (Meno vetra),
Jace Wayland (Nástroje smrteľníkov) 

Damona by som zhodila dole nech si žije mŕtvolný život niekde
v nejakej Narnii. Jacea by som pobozkala a prenechala ho Clary.
Kvothea by som si vzala a spolu by sme odišli za krásnym životom.



Tento TAG ma nehorázne bavil a rada by som nejaký podobný ešte spravila. Veľmi často som sa nevedela rozhodnúť koho vyberiem a bolo mi ľúto niektorých zhadzovať z útesu. Ja mám svojím spôsobom všetkých knižných hrdinov. Niektorých viac a niektorých.

4 komentáre:

  1. Ty vrahyňa! Ako si to mohla Joffreymu a Damonovi urobiť? Dobre, Jacea by som nezhodila, ale stále je tu ten tretí, ktorého ani nepoznám :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Joffreymu tak jednoducho, že ho neznášam! :D Grr! Ten si to zaslúžil! :D A Damona tiež tak trochu nemusím, ale Kvothe je Kvothe no :D

      Odstrániť
  2. Ty si hodila Damona z útesu? :D. Ale s Edwardom absolútne súhlasím. Dobre si urobila. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Joffrey, Joffrey? :OO Děláš si srandu, ten ne! Jak jsi mohla? (Ehm, já jsem miláčka asi taky hodila, ale to je jedno. Já proto, aby umřel něčím důstojnějším... a protože by mě určitě zabil, kdybych se ho snažila políbit...) Ale on je dokonalý! :33
    A ehm, Draco je můj, od něj ruce pryč! :DD
    Jinak, Edward si zaslouží být shozen ze skály a zemřít... -.-

    OdpovedaťOdstrániť