štvrtok, 8. augusta 2013

Nové vydanie slávneho čarodejníka


Takže znovu sa ozývam a tentokrát je to k novému vydaniu kníh nášho milovaného Harryho Pottera od Joe Rowlingovej. Určite ste už všetci o ňom počuli a určite viete, prečo vyšlo práve 31.7. 2013. Samozrejme, naša milá Joe oslávila svoje 48. narodeniny a zároveň ich oslávil aj najslávnejší čarodejník všetkých čias. Áno, určite vás bude zaujímať, prečo to píšem až tak neskoro. A odpoveď? Pokazená nabíjačka na môj milovaný notebook, čiže som to nemohla napísať presne vtedy. Tak poďme k tým knihám. Určite viete, že knihy s touto obálkou vydalo vydavateľstvo Scholastic a navrhol ich Kazu Kibuishi. Čo myslíte? Koľko mu dalo práce ich tak dokonale spracovať?  Ja by som to nedokázala. Ja viem, zase u mňa budete počúvať, ako dokonale to je spracované a blá blá blá. Ale naozaj to tak je. Mne sa obálky veľmi páčia. Ak by vás zaujímalo, tak najviac asi Väzeň z Azkabanu a Polovičný princ. Čo váš názor? Ktorá je u vás number 1? Tiež vás bude zaujímať, že ak sa knihy uložia vedľa seba dokopy, tak vznikne obrázok Rokfortu. No nie je to úžasné? Ja si túto sériu v angličtine plánujem kúpiť, odkedy som ich prvý krát uvidela. Chceli by ste ju aj vy, alebo zostanete pri tej starej, ktorá je samozrejme tiež perfektná? Čakám vaše komentáre a názory, ktorá je najkrajšia! :D

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára