utorok, 27. augusta 2013

Krásna katastrofa



Autor: Jamie McGuire
Originálny názov: Beautiful disaster
Počet strán: 373
Rok vydania: 2013
Vydavateľ: Fortuna Libri

Anotácia: 
ABBY ABERNATHYOVÁ začína navštevovať vysokú školu ďaleko od svojho rodného mesta, aby zabudla na milosť. Uteká pred rodinou, ktorá jej vinou alkoholu a hazardných hier urobila zo života peklo, a usiluje sa byť príkladnou študentkou.
TRAVIS MADDOX má prezývku Besný pes a na štúdium si zarába ilegálnymi pästnými súbojmi - samozrejme bez rukavíc. má povesť najväčšieho zvodcu žien na univerzite. Je to presne ten typ, akému by sa Abby mala zďaleka vyhnúť, ak nechce spadnúť do pasce svojho starého života.
TRAVIS A ABBY sa navzájom priťahujú, ale presviedčajú okolie aj jeden druhého, že z ich priateľstva nikdy nevznikne milenecký vzťah. Potom však Abby prehrá stávku, a tak musí mesiac bývať s Travisom v jeho byte. Vášeň sa už nedá maskovať priateľstvom.

Obálka: 
Na pohľad je veľmi pekná, ale absolútne nechápem ako súvisí s dejom príbehu. Vôbec sa mi tam nehodí.

Postavy: 
Rozhodla som sa, že zavediem aj samotný odsek o postavách, pretože sa potom rozpisujem v názore a je to zamotané, takže aby ste vedeli.
Abby- Mala som ju rada, bola mi sympatická, ale medzi najlepšie postavy tejto knihy určite nepatrí. A vedela dosť často prekvapiť svojím konaním.
Travis- Tak to je už iná trieda. Zo začiatku som ho nemala rada a bol mi nesympatický, potom som si ho obľúbila a keď začal s tou žiarlivosťou, tak mi nehorázne liezol na nervy. No ale na konci som si ho zase obľúbila.
America- Toto dievča patrí medzi moje obľúbené postavy. Scény s ňou som milovala. O nič sa nestará, svoju najlepšiu kamarátku a svojho chalana miluje a užíva si život.
Shepley- On ma vedel stále prekvapiť. Dokázal svoje dievča naštvať behom jednej minúty a uzmieril sa s ňou behom pol minúty. To nie je možné. To bol trafený, úžasný chlapec.
Parker- Obyčajný, zbohatlícky rozmaznaný chlapec. Hneď na začiatku som ho znenávidela. A ako stále doliezal za Abby. Grr! Hrôza.
Trent, Tyler, Taylor, Thoma a Jim- Úžasná rodina. Síce boli bez matky a bývali v napoly rozbitom dome :D ja som ich milovala. Všetkých. A na konci pri požiari som si myslela, že má Travis pravdu, vtedy ma skoro porazilo.
Postáv tu bolo veľmi veľa a keby mám písať o každej, tak som tu do zajtra, takže sú tu iba niektoré.

Môj názor:
Vzhľadom na to, že romantické knihy plné lásky nečítam, myslela som si, že ma nebude baviť. Ale opak bol pravdou. Kniha bola tak suprovo napísaná, že som sa od nej nemohla odtrhnúť. Od začiatku až po koniec ma bavila. Nehorázne dlho ale trvalo, kým sa Abby s Travisom dali dokopy. Sami vedeli, že sa milujú a všetko a oni sa hrajú na neznámych, potom na priateľov a potom na milencov? Čo ma tiež hnevalo, bola Travisova žiarlivosť. Keby som ja Abby, tak ho asi zabijem. Čo sa preboha do nej on stará? Je snáď jej vec, čo robí. Udalosti pri konci ma dostali. Ja som si už myslela, že to bude fakt koniec. Najradšej som mala scény s Americou a Shepom. Tí dvaja proste nemali chybu. Knihe dávam 4/5. Re-reading by už nebol ono, pretože by som vedela, ako to dopadne.






Za knihu veľmi pekne ďakujem internetovému kníhkupectvu Literama.sk . Zakúpiť si ju môžete TU.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára