streda 10. júla 2013

Očami vraha


Autor: Jill Hathaway
Originálny názov: Slide
Počet strán: 272
Rok vydania: 2012
Vydavateľstvo: Fragment

Anotácia:
Stredoškoláčka Sisa žije len so svojím otcom a mladšou sestrou, jej matka pred rokmi zomrela na rakovinu. Sisa trpí ojedinelou poruchou - narkolepsiou - poruchou spánku. Občas upadne do bezvedomia a ocitne sa dočasne v tele niekoho iného a jeho očami potom vníma svet. Jedného dňa sa ocitne v koži vraha, ktorý zabil kamarátku jej sestry. Krátko potom zomrie ďalšie dievča zo skupiny roztlieskavačiek a Sisa sa obáva, že ďalšia na rade bude jej sestra. Rozhodne sa vraha vypátrať na vlastnú päsť.....

Obálka: 
Obálka na mňa veľmi nezapôsobila, pretože nie je podľa mňa veľmi zaujímavá. Sklamali ma tým, že hl. hrdinka Sisa mala v knihe ružové vlasy a na obálku vycapili hnedovlásku. Tomu som absolútne nepochopila.

Môj názor: 

Ako som už povedala, sklamali ma obalom, ale stále som knihe dávala šancu, pretože ma zaujal obsah. Hneď ako som získala peniaze, išla som ju kúpiť. Vzhľadom na to, že som nemala ešte jednu knihu dočítanú, tak mi doma dlhší čas stála na poličke. Nakoniec som sa k nej dostala a nedokázala sa od nej odtrhnúť. Tie stránky som hltala a hltala, pretože som vždy chcela vedieť, čo bude nasledovať. Neodtrhla som sa od nej až kým som ju nedočítala do konca. Trvalo mi ju prečítať jeden deň. Autorka knihu napísala veľmi dobre, priam bezchybne. Mala celý príbeh do detailov premyslený. Všetko do seba dokonale zapadalo a nečakala som udalosť, ktorá sa udiala na konci. Veľmi ma to prekvapilo. Autorka tiež výborne vyjadrovala Sisine pocity a pocity celej jej rodiny. V mnoho recenziách som čítala, aká je kniha zle napísaná a podobne. Podľa mňa je kniha úžasný. Knihu vrelo odporúčam a teším sa na pokračovanie. Celkové hodnotenie je 4/5 kvôli obalu. Dúfam, že sa recenzia páči.






1 komentár:

  1. Knižka ma čaká už dlho u kamošky, ešte som sa k nej nedostala ale určite rada si ju prečítam, zaujala ma téma 8)

    OdpovedaťOdstrániť