sobota, 13. júla 2013

Čierny sneh



Autor: Lotte Kinskofer
Originálny názov: Schwarzer Schnee
Počet strán: 188
Rok vydania: 2012
Vydavateľstvo: Fragment

Anotácia:Zdanie občas klame. Kto je páchateľ a kto obeť?
Larin brat Simon zmizol bez stopy. Nikto netuší prečo, ani polícia nemá žiadne vysvetlenie. Lara sa rozhodne pátrať na vlastnú päsť a zistí zvláštne veci, ktoré sa k jej predstave o Simonovi vôbec nehodia. Medzitým sa po mestečku začnú šíriť divoké špekulácia a klebety. Hovorí sa o drogách, násilí a vydieraní. Bol Simon páchateľ alebo obeť? Lara je odhodlaná zistiť pravdu za každú cenu!

Obálka:Tá na mňa urobila veľmi dobrý dojem. Je taká temno-záhadná. Síce som nepochopila významu, načo sú tam tí ľudia, ale nevadí. Ten nemecký originál sa mi absolútne nepáči. Neobľubujem oranžovú-červenú farbu, ale cez to by sa preniesť dalo. Je taká veselá, žiarivá a neviem či nejako sedí k príbehu. Dojem na mňa nespravila, najradšej by som ju zmenila. Takže tentokrát som za našu.




Môj názor:
 
Takže kniha ma zaujala celkom aj obalom, ale hlavne anotáciou. Začala som čítať a bavila ma, len Lara mi robila nervy tým, ako sa do tej policajnej práce stará. Chápem, trápi sa pre brata. Možno už Simon nežije, ale nemala by to nechať na policajtov? Ale inak mi je Lara sympatická. Keď niečo chce, ide si za tým a to sa ukázalo v tejto knihe. Ale divná osoba bol Max. Neviem prečo, ale bolo mi podozrivé, že ma niečo spoločné so Simonovým zmiznutím. Neznámy telefonát vo mne vyvolal ďalšiu zvedavosť a upodozrievala som z neho Maxa. Koniec ma však z časti potešil a z časti sklamal. Ale nebudem prezrádzať dej. Kniha sa mi páčila. Jediné mínus bolo to, že je to písané tým denníkovým štýlom a ja ten štýl neobľubujem. Autorka mala veľmi dobrý nápad na napísanie zaujímavého príbehu, pretože ma naozaj zaujal. Knihe by som dala 3/5. Knihu odporúčam ako oddychovku a som zvedavá na Ľadové oči a Slzy anjela, len neviem kedy si ich dokúpim.


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára